GT4 Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2008 Hi all... Ik heb een paar vraagjes. Ik heb GTA IV OOK op m'n andere pc geinstalleert: windows xp 32 bit. Daar kreeg k op 't bureaublad 2 snelkoppelingen, 1 met: Rockstar Games Social Club andere met: Grand Theft Auto IV, met een IV icon, maar op m'n andere pc waar ik hem voor het eerst had geinstalleert heb ik alleen een snelkoppeling met rockstar games social club. ook als ik met m'n xp pc op start > alle programma's > rockstar games dan heb ik een snelkoppeling met rockstar games social club en een map genaamd grand theft auto iv erin. als ik de map klik krijg ik weer 3 snelkoppelingen: grand theft auto iv, grand theft auto iv safe mode, revoke license en een map genaamd support erin. Echter heb ik dit allemaal niet bij m'n andere pc (vista), daar zie ik alleen een snelkoppeling genaamd: rockstar games social club bij: start > alle programma's > rockstar games Mijn vraag is aan jullie hoe zit het bij jullie :o? Waarom heb ik het ene wel bij windows xp en niet bij vista ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta master 1 Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2008 ik denk omdat vista net even anders is dan XP....kijk met vista even in C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV ik heb het bovenstaande trouwens gegokt omdat ik geen GTA 4 voor de pc heb (ik heb hem voor de ps3 ) maar het zal er wel op lijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2008 (Vista) Als je graag ook een snelkoppeling op je bureaublad wil ga dan naar de map waar bij jou IV geïnstalleerd is en maak een snelkoppeling op je bureaublad van het bestand LaunchGTAIV.exe: rechtermuisknop op dit bestand Kopiëren naar > Bureaublad (snelkoppeling aanmaken) Verander de naam van deze snelkoppeling in: GTA IV (op je bureaublad) Rechtermuisknop op de snelkoppeling en selecteer Eigenschappen. Klik op de knop [Ander pictogram...]. Je krijgt nu een melding dat dit bestand geen icoon bevat: klik op [Ok]. Klik vervolgens bij het venstertje met iconen rechts bovenaan op [bladeren...]. Selecteer dan het bestand GTAIV.ico (staat in de installatie-map van GTA IV) als icoon van deze snelkoppeling. Veel plezier ermee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GT4 Geplaatst: 8 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 (Vista) Als je graag ook een snelkoppeling op je bureaublad wil ga dan naar de map waar bij jou IV geïnstalleerd is en maak een snelkoppeling op je bureaublad van het bestand LaunchGTAIV.exe: rechtermuisknop op dit bestand Kopiëren naar > Bureaublad (snelkoppeling aanmaken) Verander de naam van deze snelkoppeling in: GTA IV (op je bureaublad) Rechtermuisknop op de snelkoppeling en selecteer Eigenschappen. Klik op de knop [Ander pictogram...]. Je krijgt nu een melding dat dit bestand geen icoon bevat: klik op [Ok]. Klik vervolgens bij het venstertje met iconen rechts bovenaan op [bladeren...]. Selecteer dan het bestand GTAIV.ico (staat in de installatie-map van GTA IV) als icoon van deze snelkoppeling. Veel plezier ermee. Bedankt dat je dit nog op een rijtje zet. Maar eigenlijk wou ik weten of dit ook bij jullie zo zat? Hoeveel icons heb jij op je bureaublad en hoeveel heb je er bij start > alle programma's > rockstar games Dat zit namelijk verschillend bij mij.:o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 Onder start heb ik een knop 'Ontspanning' daar staat standaard GTA IV tussen na de installatie. Ik kan dan vervolgens met de rechter muisknop kiezen tussen verschillende opties zoals 'safe mode', 'benchmark' en een link naar de map met m'n savegames. De standaard functie (linker muisknop) is natuurlijk gewoon het spel starten (die heb ik gebruikt om de snelkoppeling te maken op m'n bureaublad). In het menu start > Rockstar Games heb ik m'n GTA's staan, van IV staat daar alleen 'Rockstar Games Social Club'. Maar ik gebruik gewoon de snelkoppeling die ik zelf gemaakt heb (zie m'n vorige post). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.