flckrfm Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2008 (bewerkt) ik snap het niet heb net een half jaar een gloednieuwe computer, je koopt gta IV. En dan werkt deze ongelofelijk langzaam. Waar zou dit aan kunnen liggen? Ik heb een nvidia geforce 8200 Bewerkt: 7 december 2008 door flckrfm Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pemp Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2008 Kan je je Specs ook posten, dan kunnen we zien waar het aan ligt. Trouwens, dit moet in GTA: IV Hardware problemen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta master 1 Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2008 een nieuwe PC hoeft niet gelijk een goeie te zijn. Gebruik Flitskikkers tooltje om je specs aan ons te laten zien...waarschijnlijk is je videokaart niet goed genoeg, aangezien in een kant en klar pc nooit echt een goeie videokaart word gebouwd (of je moet een duur Game Pc'tje kopen ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GDSS Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 ik snap het niet heb net een half jaar een gloednieuwe computer, je koopt gta IV. En dan werkt deze ongelofelijk langzaam. Waar zou dit aan kunnen liggen? Ik heb een nvidia geforce 8200 De videokaart. Deze is niet zo heel erg nieuw. Ik heb een jaar geleden de 8600 gekocht. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta master 1 Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 je hebt onderdaad een nieuwe videokaart nodig....wat is je budget??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.