Jump to content

Armor bij het reclamebord


_KoE_Mzungu

Recommended Posts

Bij het eerste savehuis ligt vlakbij een armor op de richel van een reclamebord. Dit is aan de overkant van het savehuis en boven het café waar je missies krijgt van Vlad. Het is mij inmiddels gelukt om op het dak te komen waar dat reclame-bord naast hangt. - Je kan via een afrit van de snelweg op het dak springen. - Maar zodra ik vanaf het dak op die richel wil springen waar die armor ligt spring ik altijd voorbij de richel en knal op de grond (health-schade). Ik spring dus telkens te ver.

Heeft er iemand een manier of trucje om deze armor te pakken? >Snapmap<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een oplossing volgens mij, ik upload de plaatjes in 5 min. Eerst nog even kijken of het echt werkt en plaatjezz maken.

EDIT:

Je moet op het gebouw/huis van het cafe staan, en je moet precies goed staan zodat je als je springt, op de lamp komt.

koehelpbr9.png

Als je dan springt spring je op de lamp. Je hoeft nu alleen maar naar het reclamebord te springen.

Succes! :7

Bewerkt: door Pemp
Link to comment
Delen op andere websites

Dit is wel heel tricky, als ik recht voor een lamp sta mist Niko 'm alsnog of schampt de lamp. Het is me nog niet gelukt. Zou je mij een screen kunnen tonen waarop goed de exacte locatie te zien is waar Niko staat voordat jij springt?

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is wel heel tricky, als ik recht voor een lamp sta mist Niko 'm alsnog of schampt de lamp. Het is me nog niet gelukt. Zou je mij een screen kunnen tonen waarop goed de exacte locatie te zien is waar Niko staat voordat jij springt?

Aanloop nemen, en op het laatste moment springen moet voldoende zijn!

Wel rennen!

Bewerkt: door DonMobius
Link to comment
Delen op andere websites

Dit is wel heel tricky, als ik recht voor een lamp sta mist Niko 'm alsnog of schampt de lamp. Het is me nog niet gelukt. Zou je mij een screen kunnen tonen waarop goed de exacte locatie te zien is waar Niko staat voordat jij springt?

Nou, toen ik die pic nam, stond ik op de exacte plaats. Je ziet op mijn pic wel een 'bruine' streep, als je precies op de lijn staat zou het makkelijker zijn. En ook goed proberen te kijken waar de lamp is, want als je het van een verkeerde hoek kijkt, dan lijkt hij ergens anders te staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...