Jump to content

gta iv unlock grafic settings


jeromegtafan

Recommended Posts

hallo mensen ik heb ontdekt hoe je de grafic settings kan unlocken

wat te doen

1. plak dit in een text bestand -norestrictions

2. sla het op onder de naam commandline.txt

3. kopieer en plak het wordpad bestand in je gta files C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV

en klaar je kunt zelf je settings op highest instellen zonder dat het locked is suc6 :)

Link to comment
Delen op andere websites

hallo mensen ik heb ontdekt hoe je de grafic settings kan unlocken

wat te doen

1. plak dit in een text bestand -norestrictions

2. sla het op onder de naam commandline.txt

3. kopieer en plak het wordpad bestand in je gta files C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV

en klaar je kunt zelf je settings op highest instellen zonder dat het locked is suc6 :)

Ik heb niet getest of dit werkt, maar wees voorzichtig, als je ze te hoog zet voor je hardware wordt de zaak veel en veel te warm met alle nadelige gevolgen van dien.

Link to comment
Delen op andere websites

Deze en vele andere parameters staan ook vermeld in de readme van het spel. Eventueel kan je dus je snelkoppeling van het spel hiermee aanpassen door een parameter toe te voegen in de 'Doel' opdracht, dus achter LaunchGTAIV.exe. Succes ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Nut?

Bedenk altijd dat er altijd EEN reden is dat men "begrenst"! ;) Als je PC op medium of wat dan ook niet alles goed draait, zal dat op high zeker niet lukken!

OK is waar, maar kijk naar Crysis, dat sloeg nergens op... Haast geen enkele computer kan op Ultra High spelen.

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Nut?

Bedenk altijd dat er altijd EEN reden is dat men "begrenst"! ;) Als je PC op medium of wat dan ook niet alles goed draait, zal dat op high zeker niet lukken!

bij mij lukt et wel mn texture settings stond op medium en ik heb ze naar high gezet en het werkt nog perfect :puh: en anders kan je ook altijd wat andere setings naar beneden doen ;) zoals vieuw distance ofzo :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...