davesanandreas Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2008 volgens deze gegevens heb ik niet de juiste specificaties om het spel minimaal te laten verlopen, is hier een simpele oplossing voor of heb ik het spel nu voor niks gekocht? alvast bedankt dave Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thijs1005 Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2008 volgens deze gegevens heb ik niet de juiste specificaties om het spel minimaal te laten verlopen,is hier een simpele oplossing voor of heb ik het spel nu voor niks gekocht? alvast bedankt dave Denk niet dat je t lekker kan spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bijtje Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2008 Nieuwe pc aanschaffen!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tjapie Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2008 (bewerkt) Nieuwe pc aanschaffen!!! Nou, das misschien ook weer heel extreem. Je hebt iig wel een nieuwe/betere processor nodig. Bewerkt: 7 december 2008 door Tjapie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.