Jump to content

94,5%


fritsjr

Recommended Posts

Beste mensen,

met de pigeons (2,5%) en stunt jumps (2,5%) nog te doen, sta ik momenteel op 94,50%. Een simpel rekensommetje vertelt me dan dat als ik deze laatste missies afrond, ik op 99,50% uitkom?????

Ik heb de gehele checklist afgewerkt en daarbij ook de benodigde trophies ontvangen.

Kortom: wat nu? of zijn de percentages gewijzigd zodat ik alsnog die 100% haal?

Link to comment
Delen op andere websites

Die 0,50% kan van alles zijn, even een overzicht:

  • Storyline: 60%
  • Assassinations: 2%
  • Races: 2%
  • Brucie's Exotic Exports: 2%
  • Stevie's Car Thefts: 2%
  • Drug Delivery's: 2%
  • Vigilante: 2,5%
  • Most Wanted: 2,5%
  • Random Characters: 5%
  • Vriendschapsactiviteiten: 5%
  • Special Abilities: 5%
  • Minigames: 5%
  • Flying Rats: 2,5%
  • Unique Jumps: 2,5

Als je zegt dat je alle Trophies hebt ontvangen die bij de missies horen, ligt het volgens mij volledig aan de vriendschapsactiviteiten. Nog eens het lijstje onder het kopje vrienden volledig afgaan, kan helpen.

Link to comment
Delen op andere websites

Die 0,50% kan van alles zijn, even een overzicht:
  • Storyline: 60%
  • Assassinations: 2%
  • Races: 2%
  • Brucie's Exotic Exports: 2%
  • Stevie's Car Thefts: 2%
  • Drug Delivery's: 2%
  • Vigilante: 2,5%
  • Most Wanted: 2,5%
  • Random Characters: 5%
  • Vriendschapsactiviteiten: 5%
  • Special Abilities: 5%
  • Minigames: 5%
  • Flying Rats: 2,5%
  • Unique Jumps: 2,5

Als je zegt dat je alle Trophies hebt ontvangen die bij de missies horen, ligt het volgens mij volledig aan de vriendschapsactiviteiten. Nog eens het lijstje onder het kopje vrienden volledig afgaan, kan helpen.

Bedankt voor je reactie. Als ik binnen GTA kijk naar de vriendschapenlijst, staan ze allemaal op 100%.

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor je reactie. Als ik binnen GTA kijk naar de vriendschapenlijst, staan ze allemaal op 100%.

Dat wil niet zeggen dat je alle activiteiten al met hun hebt gedaan. Die 100% staat voor het percentage dat ze je graag mogen, en daarvoor moet je ze minimum drie keer meevragen. Dan heb je nog maar drie verschillende (niet noodzakelijk) activiteiten gedaan. Ik stel nu een voorbeeld:

Je hebt Little Jacob, daar moet je het volgende mee gedaan hebben:

  • Darts
  • Drinken
  • Eten
  • Pool
  • Show
  • Strip Club

Dus elk van deze activiteiten moet je minstens één keer met deze persoon gedaan hebben. Hetzelfde geldt voor Brucie en Packie, daarvoor verwijs ik je graag opnieuw door naar de 100% checklist op WikiGTA.

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor je reactie. Als ik binnen GTA kijk naar de vriendschapenlijst, staan ze allemaal op 100%.

Dat wil niet zeggen dat je alle activiteiten al met hun hebt gedaan. Die 100% staat voor het percentage dat ze je graag mogen, en daarvoor moet je ze minimum drie keer meevragen. Dan heb je nog maar drie verschillende (niet noodzakelijk) activiteiten gedaan. Ik stel nu een voorbeeld:

Je hebt Little Jacob, daar moet je het volgende mee gedaan hebben:

  • Darts
  • Drinken
  • Eten
  • Pool
  • Show
  • Strip Club

Dus elk van deze activiteiten moet je minstens één keer met deze persoon gedaan hebben. Hetzelfde geldt voor Brucie en Packie, daarvoor verwijs ik je graag opnieuw door naar de 100% checklist op WikiGTA.

Dus een minimum van 3 per persoon voor deze 3 personen?

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet gewoon alle activiteiten die je kan doen, doen met je vrienden.

Dus bijvoorbeeld: Je pakt je GSM, je kijkt bij Jacob, alle activiteiten die in die lijst staan moet je minstens 1 keer gedaan hebben. En zo ga je verder met Brucie en Packie. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Hier kan je zien welke activiteiten je moet doen met je vrienden. ;) Let er wel op dat je die van Roman en Dwayne niet hoeft te doen voor de 100%, dat bespaart dus tijd.

Iets in mij zegt eigenlijk ook dat je de QUB³D Highscore nog niet hebt gehaald, of misschien dit bent vergeten op te slaan. Kan dit kloppen? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hier kan je zien welke activiteiten je moet doen met je vrienden. ;) Let er wel op dat je die van Roman en Dwayne niet hoeft te doen voor de 100%, dat bespaart dus tijd.

Iets in mij zegt eigenlijk ook dat je de QUB³D Highscore nog niet hebt gehaald, of misschien dit bent vergeten op te slaan. Kan dit kloppen? :)

Die had ik in het begin van het spel ergens gehaald, dus slaat ie hem automatisch op....

Link to comment
Delen op andere websites

Hier kan je zien welke activiteiten je moet doen met je vrienden. ;) Let er wel op dat je die van Roman en Dwayne niet hoeft te doen voor de 100%, dat bespaart dus tijd.

Iets in mij zegt eigenlijk ook dat je de QUB³D Highscore nog niet hebt gehaald, of misschien dit bent vergeten op te slaan. Kan dit kloppen? :)

Die had ik in het begin van het spel ergens gehaald, dus slaat ie hem automatisch op....

Ik denk dat ik weet waar het aan kan liggen.....Ik heb 20 races gehaald voor een trophy, waaronder dus 9 voor die 100%. Gisteren heb de statistieken bekeken en gezien dat ik in bepaalde delen 2 races heb gewonnen i.p.v. 3.

Kan iemand bevestigen dat je in elk deel 3 races moet winnen?

Link to comment
Delen op andere websites

Hier kan je zien welke activiteiten je moet doen met je vrienden. ;) Let er wel op dat je die van Roman en Dwayne niet hoeft te doen voor de 100%, dat bespaart dus tijd.

Iets in mij zegt eigenlijk ook dat je de QUB³D Highscore nog niet hebt gehaald, of misschien dit bent vergeten op te slaan. Kan dit kloppen? :)

Die had ik in het begin van het spel ergens gehaald, dus slaat ie hem automatisch op....

Ik denk dat ik weet waar het aan kan liggen.....Ik heb 20 races gehaald voor een trophy, waaronder dus 9 voor die 100%. Gisteren heb de statistieken bekeken en gezien dat ik in bepaalde delen 2 races heb gewonnen i.p.v. 3.

Kan iemand bevestigen dat je in elk deel 3 races moet winnen?

Ja, voor de 100% moet je 9 verschillende races winnen, wat dus 3 op elk eiland is. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand bevestigen dat je in elk deel 3 races moet winnen?

Op elk eiland zijn er 3 races, en je moet ze alledrie (dus 9 in totaal) gedaan hebben voor de 100%. Als je een race wilt doen op een bepaald eiland, moet je je op datzelfde eiland eiland bevinden als je naar Brucie belt.

Vb.: Je zit op Algonquin, en je wilt een race doen in Alderney. Dan moet je eerst naar Alderney gaan, en dan pas naar Brucie bellen. :)

Edit: @Hannes: Ik ben het beu dat je me altijd voor bent :7

Bewerkt: door Platypus
Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand bevestigen dat je in elk deel 3 races moet winnen?

Op elk eiland zijn er 3 races, en je moet ze alledrie (dus 9 in totaal) gedaan hebben voor de 100%. Als je een race wilt doen op een bepaald eiland, moet je je op datzelfde eiland eiland bevinden als je naar Brucie belt.

Vb.: Je zit op Algonquin, en je wilt een race doen in Alderney. Dan moet je eerst naar Alderney gaan, en dan pas naar Brucie bellen. :)

Edit: @Hannes: Ik ben het beu dat je me altijd voor bent :7

Bedankt allen voor jullie hulp. Ik ga binnenkort die betreffende race halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je ook elke vriend verslagen in Darts,Bowlen,Poolen?

Want dat is ook noodzakelijk. ;)

Moet je echt elke vriend verslaan in deze spelletjes? Met poolen heb ik 1 persoon verslagen, alleen maar voor een trophy.....

Kan iemand bevestigen dat je iedereen moet verslaan met bijvoorbeeld poolen?

Bewerkt: door fritsjr
Link to comment
Delen op andere websites

Je snapt het nog steeds niet he? Je moet poolen met Little Jacob en Packie om de 100% te bereiken. Je kan niet poolen met Brucie, en activiteiten doen met Roman en Dwayne zijn niet nodig voor de 100%. Ik leg het nog een allerlaatste keer uit, anders geef ik het maar op.

Doorheen de storyline maak je vrienden, beginnende met Roman, gevolgd door Brucie, Little Jacob en Packie en eventueel Dwayne. Wanneer je bevriend met één van de personen die in het zwart staan, moet je alle activiteiten die je mogelijk met hun kunt doen minstens eenmaal gedaan hebben. Je krijgt dus de volgende checklist:

Little Jacob

  • [ ] Darts
  • [ ] Drinken
  • [ ] Eten
  • [ ] Pool
  • [ ] Show
  • [ ] Strip Club

Brucie

  • [ ] Boating
  • [ ] Bowling
  • [ ] Drinken
  • [ ] Eten
  • [ ] HeliRide
  • [ ] Show
  • [ ] Strip Club

Packie

  • [ ] Darts
  • [ ] Drinken
  • [ ] Bowling
  • [ ] Pool
  • [ ] Show
  • [ ] Strip Club

Dit wil dus zeggen dat je met Packie één keer Darts moet spelen, één keer moet gaan drinken, één keer moet poolen, één keer naar een show moet gaan en één keer een stripclub moet bezoeken. Hetzelfde principe geldt voor Brucie en Little Jacob. De activiteiten die je minstens eenmaal met hen moet doen, staat onder hun naam.

Over wat W1ckeD zei, moet je je geen kopzorgen maken. Hij vroeg of je elke minigame al hebt gewonnen, en aangezien je alle trophies hiervoor al hebt, zou ik willen dat je je enkel op de bovenstaande tekst concentreert. Dit heeft dus enkel te maken met het uitgaan met Packie, Little Jacob en Brucie, en niet over trophies.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...