Jump to content

94,5%


fritsjr

Recommended Posts

Je snapt het nog steeds niet he? Je moet poolen met Little Jacob en Packie om de 100% te bereiken. Je kan niet poolen met Brucie, en activiteiten doen met Roman en Dwayne zijn niet nodig voor de 100%. Ik leg het nog een allerlaatste keer uit, anders geef ik het maar op.

Doorheen de storyline maak je vrienden, beginnende met Roman, gevolgd door Brucie, Little Jacob en Packie en eventueel Dwayne. Wanneer je bevriend met één van de personen die in het zwart staan, moet je alle activiteiten die je mogelijk met hun kunt doen minstens eenmaal gedaan hebben. Je krijgt dus de volgende checklist:

Little Jacob

  • [ ] Darts
  • [ ] Drinken
  • [ ] Eten
  • [ ] Pool
  • [ ] Show
  • [ ] Strip Club

Brucie

  • [ ] Boating
  • [ ] Bowling
  • [ ] Drinken
  • [ ] Eten
  • [ ] HeliRide
  • [ ] Show
  • [ ] Strip Club

Packie

  • [ ] Darts
  • [ ] Drinken
  • [ ] Bowling
  • [ ] Pool
  • [ ] Show
  • [ ] Strip Club

Dit wil dus zeggen dat je met Packie één keer Darts moet spelen, één keer moet gaan drinken, één keer moet poolen, één keer naar een show moet gaan en één keer een stripclub moet bezoeken. Hetzelfde principe geldt voor Brucie en Little Jacob. De activiteiten die je minstens eenmaal met hen moet doen, staat onder hun naam.

Over wat W1ckeD zei, moet je je geen kopzorgen maken. Hij vroeg of je elke minigame al hebt gewonnen, en aangezien je alle trophies hiervoor al hebt, zou ik willen dat je je enkel op de bovenstaande tekst concentreert. Dit heeft dus enkel te maken met het uitgaan met Packie, Little Jacob en Brucie, en niet over trophies.

Ik heb je vanaf het begin al begrepen ^_^ , maar wat ik met LJ en Packie niet heb gedaan is die pool-potjes uitgespeeld. Ik wil weten of dit noodzakelijk is voor die 100%. Met darts deed ik 1 potje, met bowlen een halve (allemaal gewonnen), maar met poolen hield ik het na 1 stoot voor gezien....De rest van bovenstaande activiteiten heb ik minimaal 3x gedaan....

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet elk spelletje (darts, pool en bowling) uitspelen en natuurlijk ook winnen om de 100% te kunnen te bereiken. Ik weet echter niet zeker of een half spelletje bowling wel voldoende is. Voor de zekerheid zou ik nog eens opnieuw gaan bowlen met Brucie en Little Jacob, maar dit keer voor een vol spel kiezen. Excuseer me trouwens, omdat deze informatie niet in de voorgaande post vermeld stond.

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet elk spelletje (darts, pool en bowling) uitspelen en natuurlijk ook winnen om de 100% te kunnen te bereiken. Ik weet echter niet zeker of een half spelletje bowling wel voldoende is. Voor de zekerheid zou ik nog eens opnieuw gaan bowlen met Brucie en Little Jacob, maar dit keer voor een vol spel kiezen. Excuseer me trouwens, omdat deze informatie niet in de voorgaande post vermeld stond.

Geen probleem, ik zou het alleen frustrerend vinden als ik veel tijd in de flying rats en stunt jumps besteed en uiteindelijk op 99,50% sta.....

Ik ga met Brucie en LJ fulltime bowlen en poolen en dan zien we wel verder.....

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
ben je ook onder 14 bruggen gevlogen?

Dat is niet benodigd om de 100% te halen hoor. Als je de Trophy of Achievement "Under The Radar" wilt halen, dan zal je onder alle bruggen moeten vliegen. Maar voor de 100% is dit niet benodigd, net zoals een wheelie van minstens 500 voet maken, of een turkey in bowling. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb gisteren alle acitviteiten met vrienden voor de 3e keer opnieuw gedaan en niets....nog steed 99,50%!

Volgende actie is om Jeff te zoeken voor zijn 2e missie. (ik hoop dat ik deze over het hoofd heb gezien)....

Link to comment
Delen op andere websites

Als de checklist van GTAForums.com klopt (qua procenten) dan heb je nog één Random Character nodig voor de 100%. Volgens die checklist is elke RC 0,5%. Succes ^_^

>link naar het topic op GTAForums.com<

>link naar de Random Characters op WikiGTA<

PS Merk op dat Jeff, Cherise, Clarence en Ivan niet nodig zijn voor de 100% (alleen voor de achievement / trophie 'No More Strangers'). Daarnaast weet ik ook niet zeker of je alle ontmoetingen gedaan moet hebben (van de andere 10) voor de 100% of alleen de eerste ontmoetingen. Voor de achievement / trophie hoef je ze namelijk alleen maar te 'ontmoeten' (alleen de eerste ontmoetingen bij alle 14).

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor je reactie. Als ik binnen GTA kijk naar de vriendschapenlijst, staan ze allemaal op 100%.

Dat wil niet zeggen dat je alle activiteiten al met hun hebt gedaan. Die 100% staat voor het percentage dat ze je graag mogen, en daarvoor moet je ze minimum drie keer meevragen. Dan heb je nog maar drie verschillende (niet noodzakelijk) activiteiten gedaan. Ik stel nu een voorbeeld:

Je hebt Little Jacob, daar moet je het volgende mee gedaan hebben:

  • Darts
  • Drinken
  • Eten
  • Pool
  • Show
  • Strip Club

Dus elk van deze activiteiten moet je minstens één keer met deze persoon gedaan hebben. Hetzelfde geldt voor Brucie en Packie, daarvoor verwijs ik je graag opnieuw door naar de 100% checklist op WikiGTA.

Voor 't alle activiteiten doen met je vrienden krijg je 1,67%, evenals voor het Special Ability unlocken, dus dit valt al weg.

Ehmm, een achievement/trophy kan worden behaald vóórdat je echt alles voor de percentages ervoorg edaan hebt. Voor zover ik weet krijg je door deze dingen toevallig 0,50%, waardoor ik ook verwacht dat dit het probleem is. Het gaat om de Random Characters. De bijbehorende trophy heet "No More Strangers". Deze unlock je als je ten minste één missie van élke mogelijke Random Character gedaan hebt. Maar een paar Random Characters hebben niet één missie, maar 2, of zelfs 3. Aangezien je de bijbehorende trophy's wel gehaalt hebt, neem ik aan dat je juist een van die 2e of 3e missies nog niet gedaan hebt.

Eddie heeft bijvoorbeeld 2 missies, die beiden gestart worden in West-Alderney.

Jeff heeft zelfs 3 missies, de eerste 2 starten in Noord-Algonquin, de 2e na een telefoontje van Jeff. De derde ontmoeting vindt plaats in Zuid-Algonquin.

Marnie heeft ook 2 ontmoetingen, een in 't zuidelijk deel van Algonquin en de 2e in 't westen van Algonquin.

Pathos heeft 2 ontmoetingen, beide op Star Junction.

Sara heeft ook 2 ontmoetingen, de eerste in midden-zuid-Algonquin en de 2e in zuid-oost-Algonquin.

Ook Brian heeft 3 ontmoetingen, 2 in zuid-Broker, en de 3e kun je pas spelen een ingame paar dagen ná 't voltooien van de 2e missie van Brian. De derde ontmoeting vindt plaats in midden-Broker, zeg maar..

Voor exacte locaties kijk hier.

Veel succes!

Edit: zie net dat Mzungu een uurtje geleden dezelfde suggestie gaf.

Bewerkt: door Wienish
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...