Jump to content

Final Interview


Bijtje

Recommended Posts

Ik moet voor Francis McReary de advocaat Tom goldberg omleggen.

Ik heb netjes afspraak voor sollicitatiegesprek gemaakt, duur pak met stropdas en bijbehorende schoenen gekocht, maar waar vind ik nu dat advocatenkantoor???

Link to comment
Delen op andere websites

Als je inderdaad alles hebt gedaan wat je net hebt verteld, moet je enkel nog wachten tot je een telefoontje krijgt van Goldberg, Ligner & Shyster en wordt de afspraak met jou en Goldberg in de organizer van je mobiel opgeslagen. Om snel verder te gaan met het tweede deel van de missie, kan je een paar keer je bed opzoeken in een safehouse om 6 uur over te slaan. De afspraak staat altijd gepland om 12u, de volgende dag.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je inderdaad alles hebt gedaan wat je net hebt verteld, moet je enkel nog wachten tot je een telefoontje krijgt van Goldberg, Ligner & Shyster en wordt de afspraak met jou en Goldberg in de organizer van je mobiel opgeslagen. Om snel verder te gaan met het tweede deel van de missie, kan je een paar keer je bed opzoeken in een safehouse om 6 uur over te slaan. De afspraak staat altijd gepland om 12u, de volgende dag.

Tot zover lukt het allemaal.

Maar waar moet ik die gasten ontmoeten?

Ik kom iedere keer te laat, dan wordt de afspraak verschoven naar de volgende dag om 08.00 uur.

Link to comment
Delen op andere websites

Enkele uren voor de afspraak zal er een symbool van een stropdas op je radar verschijnen. Dit duidt de locatie van het advocatenkantoor aan. Heb je natuurlijk te lang geslapen is de kans groot dat je het symbool niet meer ziet en dat de afspraak inderdaad wordt verzet naar de volgende dag. De boodschap is dus tijdig stoppen met slapen/saven. Een uurtje of 4 voor het uur van de afspraak lijkt me wel voldoende.

Link to comment
Delen op andere websites

Een tip voor tijdens de missie,

LEES DIT NIET ALS JE DE MISSIE NOG NIET GEDAAN HEBT!

Gebruik een mes om Goldberg te vellen. Je krijgt

dan geen Wanted Level en is het veel makkelijker om bij McReary te komen.[/font]

Maar als je de missie al hebt gedaan dan heb je toch niks meer aan de tip lijkt me? Zo heb ik het in ieder geval ook gedaan alleen wat je vergeet te vertellen, en ik doe het maar met spoiler is dat je daarna eerst met het mes het raam moet inslaan en vervolgens uit het raam moet springen. Wees gerust want het is niet zo hoog als het lijkt en je zult als het goed is geen levens kwijtraken bij de sprong.[/font] Verder staat de missie Final Interview ook op WikiGTA waar de missie wordt doorgenomen en waar ze je ook handige tips zullen geven om de missie beter/makkelijker te halen en dan geldt trouwens ook voor alle andere missies omtrent GTA. :)

@Hieronder: Ik dacht te menen dat je dan werd gesnapt, staat ook op WikiGTA..

Bewerkt: door Hackman
Link to comment
Delen op andere websites

je daarna eerst met het mes het raam moet inslaan en vervolgens uit het raam moet springen. Wees gerust want het is niet zo hoog als het lijkt en je zult als het goed is geen levens kwijtraken bij de sprong.[/font]

Je hoeft niet via het raam te ontsnappen, ja kan ook gewoon terug via de hoofdingang naar buiten zonder problemen[/font] Zo heb ik het toch gedaan. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...