Jump to content

Irritante reclames

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo gtaleden.

Ik heb een vraag.

Ik heb laatste tijd last van reclames.

En ze worden steeds erger

Laatste dagen kom er ook S...x reclames.

Hoe kan ik dat stoppen

Geplaatst:

Wanneer komen ze? Hoe komen ze (pop-up, animatie) ? Bij welk programma/site? Met alleen 'reclames komen' kunnen we niet zoveel, hoewel je natuurlijk kan beginnen met het scannen van je pc. Grote kans dat je spyware, malware of een virus hebt.

Topic titel tevens aangepast.

Geplaatst:

Bedoel je pop-ups? Volgens mij heb je dan te veel spyware op je PC.

Scan je computer dan is met een spywarescanner zoals Ad-Aware, Hier te downloaden: Klik

Geplaatst:
Bedoel je pop-ups? Volgens mij heb je dan te veel spyware op je PC.

Scan je computer dan is met een spywarescanner zoals Ad-Aware, Hier te downloaden: Klik

Tjerk, weet je zeker dat dat Ad-Aware veilig is?

Geplaatst: (bewerkt)

Een goeie aanrader voor jouw probleem is toch echt.

http://www.superantispyware.com/

Dit is een sterk programmaatje voor ongewenste software.

Eigenlijk moet dit onderwerp ook verplaats worden, maar dat terzijde.

Download hem eens en kijk eens of het je bevalt en het helpt. :)

@ hier onder volgens mij stond ie bij Hardware, kan het mis hebben :).

Bewerkt: door Nemean^inf
Geplaatst:

dit is software, raad je aan firefox te gebruiken mocht je dat nog niet doen, die blokkeert automatisch pop-ups, wil je ads op sites ook verwijderen kun je de plugin adblock gebruiken.

Geplaatst:

dankje wel laptop is gecracht heel er bedankt :N:N:N:N

Geplaatst:

dankje wel laptop is gecracht heel er bedankt :N:N:N:N

Dat kan nooit aan dat programma liggen, bovendien is het 1 van de meest geavanceerde programma's.

http://tweakers.net/meuktracker/19065/supe...on-4231006.html

Zie de reacties maar... bovendien gebruik ik het nu al enkele maanden zonder enige fouten. :)

Feit is en blijft dat het gewoon een legitiem (en door velen hoog gewaardeerde) anti-spyware programma is.
Geplaatst:

dat je pc is gecrasht komt door die spyware.

Deze soort komt veel voor en ook steeds meer, zo razen er neppe antivirus programmas over het internet.

Deze programmas, beginnen met popups, false positives, en andere dingen.

Dit word steeds erger, soms duurt het maanden soms slechts een dag, je pc gaat trager lopen, loopt gewoon vast en uiteindelijk crasht hij. Dat komt niet door het programma dat namean postte.

Deze programmas maken gebruik van het zlob trojan, deze kan ook andere spyware binnenhalen en vervelende dingen doen.

Dit soort van malware is zeer moeilijk te verwijderen en voor een 'gewoon' computergebruiker niet te doen, dus dat je pc crasht is jouw fout niet. Een reparatuer kan alles waarschijnlijk wel fixen, als de crash niet te erg is.

Deze programmas zijn vrijwel niet te voorkomen, het enigste wat je kunt doen is real time bescherming en goed opletten waar je surft, dan kan weinig gebeuren.

Geplaatst:

een reparateur, komop zeg, genoeg programma's voor hoor, AVG anti virus/spyware, antivir antivirus en nog genoeg andere programmas die je spyware/virussen fatsoenlijk van je pc verwijderen, en de laatste optie is gewoon format en windows er opnieuw opzetten.

Geplaatst:
een reparateur, komop zeg, genoeg programma's voor hoor, AVG anti virus/spyware, antivir antivirus en nog genoeg andere programmas die je spyware/virussen fatsoenlijk van je pc verwijderen, en de laatste optie is gewoon format en windows er opnieuw opzetten.

Ik zei dat het voor een normaal computergebruiker onmogelijk is om de malware weg te krijgen. Zulke antivirus programmas helpen er niks tegen en omdat de malware al in een ver stadium is heeft scannen geen zin omdat je pc na 15 minuten zal vastlopen.

Geplaatst:

Ik zei dat het voor een normaal computergebruiker onmogelijk is om de malware weg te krijgen. Zulke antivirus programmas helpen er niks tegen en omdat de malware al in een ver stadium is heeft scannen geen zin omdat je pc na 15 minuten zal vastlopen.

Onzin, alles valt te verwijderen. Je moet gewoon weten op welke manier.

Een normale computer gebruiker wie valt daar onder? Iemand die net de computer ontdekt of iemand die games speelt? In ieder geval het is altijd wel te verwijderen.

Geplaatst:

een normaal pc gebruiker bedoel ik iemand die gewoon zijn mail checkt, soms een spelletje speelt en er verder niks vanaf weet. Deze mensen krijgen hem er echt niet af, als je het zlob trojan hebt is deze zelfs voor redelijk ervaren mensen nog moeilijk te verwijderen, zo duurde het bij mij ruim een week voordat ik hem er volledig af had en nog bleven er sporen achter.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...