Gemikaal Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 (bewerkt) Edit : sorry heb niet goed gekeken slecht gezocht etc. Naar de multiplayer fora. Pardon Goedemorgen, Voor het weekend heb ik GTA IV gehaald ( doh ) Maar heb sinds gister eigenlijk niet multiplayer geprobeerd. Dus ik begin met spelen en paar keer disconnect en paar keer een melding dat mijn computer te traag is? What the hell mijn internet is een stabiele 10 mbit lijn. en mijn pc is quad core en 4 gb ram etc. Weet iemand of mischien de servers traag zijn of worden de servers gewoon op de pc zelf gedraaid van degene die de server maakt? Hebben hier meer mensen last van? Groeten Bewerkt: 8 december 2008 door Gemikaal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robando Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 Dit probleem heb ik ook. En ik heb ook snel internet ne ik denk niet dat het aan de procesor kan liggen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.