Jump to content

Multiplayer lag?


Gemikaal

Recommended Posts

Goedemiddag,

Voor het weekend heb ik GTA IV gehaald ( doh )

Maar heb sinds gister eigenlijk niet multiplayer geprobeerd.

Dus ik begin met spelen en paar keer disconnect en paar keer een melding dat mijn computer te traag is? What the hell mijn internet is een stabiele 10 mbit lijn. en mijn pc is quad core en 4 gb ram etc.

Weet iemand of mischien de servers traag zijn of worden de servers gewoon op de pc zelf gedraaid van degene die de server maakt?

Hebben hier meer mensen last van?

Groeten

Link to comment
Delen op andere websites

Welke videokaart heb je? Daar ligt het namelijk meestal aan. Verder heb ik dit probleem ook, en ik heb ook een quad core en 3 GB RAM, het is alleen m'n videokaart die alle prestaties naar beneden trekt. Ik weet alleen niet of vele anderen, ook die alles op hoog kunnen spelen, dit probleem ook hebben. Mocht dit zo zijn dan zou Rockstar Games dit waarschijnlijk ook oplossen in de patch die ze binnenkort zullen uitbrengen. Verder kan je ook proberen om je grafische instellingen (pauze menu -> Graphics) eens zo laag mogelijk te zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Welke videokaart heb je? Daar ligt het namelijk meestal aan. Verder heb ik dit probleem ook, en ik heb ook een quad core en 3 GB RAM, het is alleen m'n videokaart die alle prestaties naar beneden trekt. Ik weet alleen niet of vele anderen, ook die alles op hoog kunnen spelen, dit probleem ook hebben. Mocht dit zo zijn dan zou Rockstar Games dit waarschijnlijk ook oplossen in de patch die ze binnenkort zullen uitbrengen. Verder kan je ook proberen om je grafische instellingen (pauze menu -> Graphics) eens zo laag mogelijk te zetten.
Eeh de grote bottleneck van GTA:IV op het moment is toch wel de CPU...

Het probleem met de huidige opzet van de multiplayer is gewoon dat je voor een gedeelte afhankelijk bent van de verbinding en machine van de speler die de game host.

Link to comment
Delen op andere websites

Welke videokaart heb je? Daar ligt het namelijk meestal aan. Verder heb ik dit probleem ook, en ik heb ook een quad core en 3 GB RAM, het is alleen m'n videokaart die alle prestaties naar beneden trekt. Ik weet alleen niet of vele anderen, ook die alles op hoog kunnen spelen, dit probleem ook hebben. Mocht dit zo zijn dan zou Rockstar Games dit waarschijnlijk ook oplossen in de patch die ze binnenkort zullen uitbrengen. Verder kan je ook proberen om je grafische instellingen (pauze menu -> Graphics) eens zo laag mogelijk te zetten.

Heb een GTX 260 van nvidia met 856 mb dat is het probleem niet.

Ik heb net een foutmelding gehad met gelijk erachter aan 3 korte piepjes ( het geheugen dus )

Dus even kijken welk balkje er kapot is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...