el_hombre Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 (bewerkt) hoi kan iemand me soms tips geven ivm het bowlen?? dit lukt dus totaal niet, of wel ketst de bal af op m'n been of gaat het gewoon niet ik speel op de pc met muis en keyboard alvast bedankt Bewerkt: 8 december 2008 door el_hombre Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 Het is inderdaad moeilijk om met de muis te bowlen, en Rockstar Games zal daar binnenkort een patch voor uit brengen waarmee dit zou opgelost zijn. Tips die ik nu kan geven is om de muis gewoon heel recht te houden bij het naar voor en achter gaan, en in het midden te staan zodat wanneer de bal veel afrolt je toch nog de richting van de bal kan veranderen zodat de bal niet in de goot valt. Ook kan je gewoon best veel oefenen, na een tijdje wordt je het wel gewoon. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.