vanoijen93 Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 Ik heb dus sinds vandaag Grand Theft Auto IV voor de pc. Hij is wel niet orgineel maar gedownload :$ Maar mijn probleem is het volgende: Als ik een paar minuten bezig ben met spelen dan begint het spel ineens helemaal te wiebelen, dit is behoorlijk irritant. Heeft iemand mischien hier een oplossing voor? b.v.d
Platypus Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 (bewerkt) Illegaal downloaden is verboden! Koop het in de winkel zoals iedereen! Bewerkt: 8 december 2008 door Platypus
Mirrrr Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 Ik heb dus sinds vandaag Grand Theft Auto IV voor de pc.Hij is wel niet orgineel maar gedownload :$ Maar mijn probleem is het volgende: Als ik een paar minuten bezig ben met spelen dan begint het spel ineens helemaal te wiebelen, dit is behoorlijk irritant. Heeft iemand mischien hier een oplossing voor? b.v.d Dat is er door Rockstar ingeboud om downloaden tegen te gaan. De oplossing is om hem legaal te kopen
heisterkamp Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 Ik heb dus sinds vandaag Grand Theft Auto IV voor de pc.Hij is wel niet orgineel maar gedownload :$ Maar mijn probleem is het volgende: Als ik een paar minuten bezig ben met spelen dan begint het spel ineens helemaal te wiebelen, dit is behoorlijk irritant. Heeft iemand mischien hier een oplossing voor? b.v.d Dat is er door Rockstar ingeboud om downloaden tegen te gaan. De oplossing is om hem legaal te kopen wel raar ik heb hem legaal en heb het ook dus hoe kan dat dan
Bierbuikje Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 De leukste bug die ik tot nu toe ben tegengekomen. Maar misschien werkt het met een re-install, settings check of de o-zo-meesterlijke-koop-hem-in-de-winkel-want-ik-heb-hem-gedownload-methode.
.Senne Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 dat drunken camera ding is, net als auto's die je doodrijden zonder bestuurder, een beveiliging tegen downloads. als je met een crack speelt, heb je inderdaad zoiets voor. Op sites zoals vanwaar je 'm hebt gedownload vind je vast en zeker een oplossing, maar het beste is van 'm gewoon te kopen.
Recommended Posts