Hemnx Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 Ik lees een aantal x in deze topics dat de laatste versie van C++ geinstalleerd of geupdate moet worden voor een beter en soepeler lopende GTA IV, (los van de gr kaart, toekomstige updates rockstar , final update Nvidia,en hardware etc...) Heb zelf microsoft visual C++ 2005 redistributable versie. Heb microsoft XP home edition pack 3 Weet iemand wat nou precies de laaste update van C++ is?? Er staan bij microsoft wel 15 versies en er staat niet goed aangegeven welke de laatste is.... alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sytzedewitte Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 Ik heb net mijn drivers geupdate, naar framework 3.5 geupdate, niewste directX maar dat C++ heb ik ook niet kunnen vinden, Dus als iemand het weet, zeg het maar:D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K.O. Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 Ehm, wat bedoel je precies met "de laatste versie van C++"? C++ is gewoon een (programmeer)taal en daar zijn niet echt meerdere 'versies' van volgens mij. Het is gewoon een taal en daar valt weinig aan te updaten. Misschien dat je het over het .NET Framework hebt of over Microsoft Visual Studio hebt? Het lijkt me vrij sterk dat je een software ontwikkelomgeving nodig hebt voor het spelen van GTA IV, maar het .NET Framework zou nog best wel eens kunnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nusti Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 Ik had ook ergens gelezen dat je de nieuwste visual c++ moest hebben. Ik heb dat ook gedaan. merk weinig verschil in prestatie, ik ben aan het wachten op de ati drivers..... de nieuwste voor vista is deze: Microsoft Visual C++ 2008 SP1 Redistributable Package (x86) http://www.microsoft.com/downloads/details...;displaylang=en Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hemnx Geplaatst: 8 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 Ah bedankt nusti, is de sp1 specifiek voor vista en zonder sp1 voor xp? ik heb xp.. zie: http://msdn.microsoft.com/en-us/visualc/aa336402.aspx Als het geen prestatie verbetering geeft dan laat ik het zoals t nu is. Wacht wel op de updates nvidia en rockstar dan maar.. Pff heb een monster comp en kaart, spel blijft stroef lopen,maken ze een super tof spel voor computers die over 5 jaar pas op de markt zijn.... lal la la ....geld in ieder geval thx for the tips. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 Volgens mij maakt deze software niet zo veel verschil. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.