davesanandreas Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 me grafische kwaliteit is niet helemaal wat het hoort te zijn en de graphics in het menu kan ik niet veranderen weet iemand wat het probleem is? systeem: - Processor: AMD Athlon 64X2 Dual-Core processor TK-57(2CPUs) ~1,9ghz - Geheugen: 3070 RAM Beeldscherm: - Ati Mobility Radeon HD 3470 - Totaal geheugen: 1402MB ik hoop dat iemand me kan helpen dave Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 sppel je op een laptop? zo ja dan zegt het al genoeg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
davesanandreas Geplaatst: 8 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 sppel je op een laptop?zo ja dan zegt het al genoeg jaah ik speel op een laptop maar maakt dat veel uit dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 dan is je vga lang niet zo sterk, dus kan hij minder doen. Speel op een gewone pc dan zal hij het al beter doen. Een laptop is niet gemaakt om te gamen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
davesanandreas Geplaatst: 8 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 (bewerkt) die doet het niet lkkr dan, dit het eerste spel wat echt niet te spelen valt op me laptop weggegooid geld dus maar er geen andere mogelijkheid dat ik me laptop wel een beetje normaal t spel kan spelen? Bewerkt: 8 december 2008 door davesanandreas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bruindebeer1 Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 dan is je vga lang niet zo sterk, dus kan hij minder doen.Speel op een gewone pc dan zal hij het al beter doen. Een laptop is niet gemaakt om te gamen Sorry hoor , maar dikke zever Betekent niet dat een laptop persé slecht is voor gaming , ik ken mensen met een laptop en omg het kwalitiet is er enorm goed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Revolution-Designer Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 Betekent niet dat een laptop persé slecht is voor gaming , ik ken mensen met een laptop en omg het kwalitiet is er enorm goed Deze mensen hebben een speciale ''Gaming-laptop'', deze zijn speciaal gemaakt om te gamen. Maar toch is een PC beter om op te gamen vind ik omdat je op een pc ook de onderdelen kunt upgraden. Dit kan op een lapotop ook wel denk ik maar daar zijn lang niet zoveel onderdelen voor dan op een gewone PC. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
davesanandreas Geplaatst: 8 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 ik heb ook nog nooit problemen gehad met gamen alleen misschien is dit dan toch een stapje te groot ik hoop alleen dat er iets is waardoor ik het grafisch niveau toch nog een beetje kan opkrikken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zeaas Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 Ik speel op 'n aparte laptop ook al mijn spellen. Dus daar klopt geen zak van. Het zal wel aan je videokaart liggen. En anders kijken even hier. Kies het spel, en alle info komt tevoorschijn. Dus dan kun je misschien wel zien waaraan het ligt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
davesanandreas Geplaatst: 8 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 dit resultaat krijg ik eruit alleen dat snap ik niet want ik heb juist geen problemen met de snelheid maar grafisch is het zo slecht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Glenn_ Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 Mag ik de persoon die de commentaar gaf op de laptop even ook commentaar terug geven? Ik heb sinds een jaar een laptop over de 1000 euro (in promo wel dan ook ) gekocht in de winkel IK had zelf gevraagd om een laptop om games te spelen en deze is eruit gekomen dat ik nu heb. Het is een laptop waar ik tevreden over ben en waar games goed draaien Alleen bij GTA IV loopt hij soms nog wat haperig maar dat reuze goed mee Als bewijs je hier een foto van canyourunit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
davesanandreas Geplaatst: 8 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 maar er is niemand die kan helpen ?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 De CPU is niet snel genoeg, minimaal is 2,4 GHz. die van jou is 1,9 GHz. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
davesanandreas Geplaatst: 8 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 dat weet ik alleen ik heb juist geen problemen met de snelheid van het spel alleen grafisch klopt er niks van dus me vraag is wat kan ik hier aan doen? want volgens mij is mijn videokaart nog net wel geschikt ervoor hieronder kan je zien wat mijn probleem is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 wachten op de patch, gta4 kan momenteel niks goed renderen, dit is een minder erge vorm van het niet-renderen en iedereen heeft hier last van in meer of mondere mate Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.