Mania-92 Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 Zie hier wat experimenten met gta4: Het gewone pistool schiet raketten af met de handling van een pistool en de kracht van een rocket launcher. Rode koplampen (elke kleur mogelijk) Reageren
Fedmas Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 Ziet er goed uit, het is dat ik geen IV heb, anders zou ik ze er wel in willen! Fedmas Reageren
Beagle Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 Dat pistool die raketten af vuurt is wel leuk Ik geloof dat je de eerste hier bent die een GTA4 mod uitbrengt? Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 Whiej . Zodra m'n neue pc'tje er is kan ik ook aan de slag met GTA IV . Reageren
Galiorix Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 Kickass, Mania! Je hebt de eer om de eerste mods te laten zien hier, die je zelf 'gemaakt' hebt. Nou nog releasen! Reageren
Mania-92 Geplaatst: 14 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2008 Credits gaan naar Aru voor het modding concept.. Reageren
wesley123 Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 ik vind het emt de koplampen goed gedaan, hoe doe je dat? ik zou ze wel in het blauw willen ofzo Reageren
Traser Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 Zijn het je eigen ontworpen mods? Zoja, Ben je S0Beit ? http://www.gtainside.com/en/download.php?do=cat&id=324 Reageren
Exoit Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 ik hoop het voor hem . anders vind ik het sneu! Reageren
Galiorix Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 Het maken van de mods is zo makkelijk dat je er niet echt copyright op kan claimen of iemand beschuldigen van rippen. Reageren
Traser Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 Het maken van de mods is zo makkelijk dat je er niet echt copyright op kan claimen of iemand beschuldigen van rippen. Dat zeg ik niet.. Ik vraag odat hij zezelf heeft ontworpen. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 14 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2008 (bewerkt) Het concept van het modden komt van Aru, dus de manier om de beveiliging van GTA te omzeilen. Het aanpassen van de files, het testen ed. heb ik zelf gedaan. Bewerkt: 14 december 2008 door Mania-92 Reageren
PatrickW Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Geplaatst: 15 december 2008 Het maken van de mods is zo makkelijk dat je er niet echt copyright op kan claimen of iemand beschuldigen van rippen. Sowieso laat hij alleen maar screens zien en claimt hij nergens iets zelf te hebben bedacht en heeft het niet onder zijn eigen naam gereleased. Van rippen kan dus geen sprake zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.