ikt Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Geplaatst: 15 december 2008 (bewerkt) Woehoe, my try. SMG vuurt sneller+ ik heb de explosies van de RPG zelf ook wat opgevoerd. F*CK YEAH hail to teh s0beit. en dan maar zeggen datie niet meer aan gta zou werken. :V F*CK YEAH part 2 Bewerkt: 16 december 2008 door ikt Reageren
Tjerk Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 Je kunt behoorlijk rellen met die dingen En ik kan trouwens niet wachten tot dat we kunnun missionscripten in Gta IV, al die nieuwe mogelijkheden Reageren
the_dan Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 mij lijkt het wel leuk allemaal autos erin zien zitten (heb IV alleen zelf niet ) Reageren
mattert Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 sorry voor deze late reactie. maar staat deze MP5 rocket online? en als die online staat waar kan ik die dan downloaden ? Reageren
Amigo48 Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Je kunt behoorlijk rellen met die dingen En ik kan trouwens niet wachten tot dat we kunnun missionscripten in Gta IV, al die nieuwe mogelijkheden hehe op www.bttfhillvalley.com [de site voor de back to the future mod] gaan ze die scripte dat je kan tijdreizen xP Reageren
Jordy-W92 Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 sorry voor deze late reactie. maar staat deze MP5 rocket online? en als die online staat waar kan ik die dan downloaden ? ben er ook naar op zoek! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.