Jump to content

Tutorial installeren GTA IV (PC)


2fast{0}

Recommended Posts

ik heb nu een gamertag en alles gemaakt dan probeer ik in te loggen op GTA en dan krijg ik dit schermpje -.-

kan iemand mij hierbij helpen ?? ik zou ook graag de game op willen slaan en niet telkens opnieuw willen beginnen :7

>>> Door Hanneswasco: Dubbelpost samengevoegd, gelieve in het vervolg de Bewerk-knop te gebruiken. ;)<<<

post-110940-1239546832_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 131
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wesley123

    20

  • Hanneswasco

    8

  • 2fast{0}

    8

  • Elkee

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weken later...

Hallo,

Ik kocht het spel GTA IV voor mijn kleinzoon. Hij heeft een redelijke computer die dit spel moet kunnen draaien.

Hij heeft echter geen Internetverbinding. Dit maakt zoals ik heb begrepen installatie wel moeilijker.

Vooral omdat de toelichting op de Site alleen in het Engels is geschreven.

Je begrijpt het al: Ik ben geen kampioen in de Engelse taal. Daarom wil ik vragen of er ergens bij een lid een Nederlandse Installatiehandleiding bestaat voor computers die niet op Internet zijn aangesloten.

Bij voorbaat dank

Nicoetbun

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb um gedownload maar hoe installeer ik dat dan?

Want in de tut staat het met cd1 en cd2 maar die heb ik niet.

Kan iemand mij vertellen hoe ik hem installeer?

Aangezien je hem gedownload hebt kunnen wij je niet helpen aangezien dit tegen de regels is (zie warez). Koop GTA IV in de winkel (kan je al voor 30 euro krijgen) en dan kan je het zonder problemen, legaal, spelen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

als ik me cd 1 in me computer doe krijg ik een scherm waar ik niks van snap

ik krijg wel het logo te zien maar er staan allemaal rare tekens en 2 knopjes onderin staat ook niks zodat ik niet weet wat ik moet doen als ik op de linkse druk gaat het weg en als ik op de rechter druk gaat hij gta sociaal club installeren en dan krijg ik deze tekst op het einde : http://www.gtagaming.com/forums/showthread.php?t=111429

snap er niks van hoe moet ik dit oplossen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had GTA al op mijn pc staan maar omdat hij schoongemaakt moest worden (anders was ie echt heel sloom) moest GTA IV er ook af. Maar als ik nou disc 1 erin stop krijg ik dit:

En waar ik ook op klik er gebeurt maar niks :duh:

ik heb precies het zelfde???? er gebeurt bij mij ook niks en kan hem ook niet linken met me gamertag heb ik diue?

>>> Door Hanneswasco: Afbeelding uit quote verwijderd, gelieve dit in het vervolg zelf te doen.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik heb een probleem:

mijn Rockstar Games Social Club is wel geinstalleerd, en ik had al een account voordat ik de computer opnieuw installeerde vanwege traagheid enzo, maar nu zegt een installatievenster dat mijn systeem incompatible is :(.

Aub plz help, ik heb het hard nodig, als iemand mij helpt, maak ik een sig of banner voor je :dans:.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...