Jump to content

Tutorial installeren GTA IV (PC)


2fast{0}

Recommended Posts

Even een vraagje: Welk deel van de update heeft GTA IV nodig? Bij mij lukt de hele update niet, dus misschien wel een deeltje ervan. GTA IV zit nu al bijna drie dagen in mijn CD-Drive, en ik ben nog niet eens bij de instalátie ervan! Uit depressie en om toch nog in Liberty City te zijn loop ik de hele tijd GTA III te spelen... Dus ik moet een oplossing hebben voor het Service Pack Probleem. Weet iemand dat?

Bewerkt: door Black Admiral
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 131
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wesley123

    20

  • Hanneswasco

    8

  • 2fast{0}

    8

  • Elkee

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik heb na het hele instalatiecircus van een paar uur, steeds dat gezeik van registreren enzo het uiteindelijk goed kunnen laten lopen. Voor mensen die problemen hebben met de serial code, je moet ook de streepjes gebruiken. Maar er zijn momenten dat ie ff als stroop loopt. aan het systeem ligt het niet aangezien ik m draai op een dikke quadcore met een sloot geheugen. Die patch van rockstar, wordt die automatisch geiinstaleerd of moet er weer wat gebeuren?

Link to comment
Delen op andere websites

HELP!

Als ik me aan wil melden voor windows live,

staat er dat myn geboortedatum niet klopt.

je moet invullen bijvoorbeeld; 19-10-1999

dus ik vul myn eigen datum in.

Alleen dan staat er dat dit niet klopt.

wat ik ook probeer,

19/10/1999

19 10 1999

het werkt allemaal niet,

wie kan my helpen?

Link to comment
Delen op andere websites

Is het normaal dat ik geen verschil merk tussen 'typical' en 'custom' installatie? Als ik kies voor 'custom' krijg ik een leeg wit vakje waar normaal gesproken onderdelen staan aangegeven die je aan en uit kan schakelen (aan- en afvinken). Ik kan dus niets kiezen om aan en uit te zetten; het witte vak is geheel leeg. Is dit normaal en is er dus feitelijk geen verschil tussen een 'typical' (normale) installatie en een 'custom' (aangepaste) installatie?

Link to comment
Delen op andere websites

kan iemand mij helpen?

als ik GTA IV op de pc wil installeren gaat alles goed... tot dat je voor de laatste keer (om de installatie af teronden) DVD 1 er in moet doen. dan zegt ie dat hij de DVD niet kan vinden... wat kan ik hier aan doen? :N

alsjeblieft help mij want ik heb de officiële game bij de DIXON weg en heb er wel 50 euro voor betaalt en wil hem heel graag spelen. :7

Link to comment
Delen op andere websites

kan iemand mij helpen?

Ik heb de officiële game GTA IV pc gekocht...

Maar als ik DVD 1 erin doe en ik start de installatie gaat alles goed.

Dan vraagt hij om DVD 2, dan gaat ook alles goed.

Maar dan... Vraagt hij om DVD 1 om de installatie afteronden dan doe ik de ofieciële DVD 1 erin en dan pakt hij hem niet en zegt dat de DVD er niet in zit... Wie kan mij helpen? ik wil hem echt zo graag spelen.

Ik ben al 4 dagen bezig en ik heb de game al 1 keer geruild maar hij doet het nog steeds niet :cry: plz help mij.

Bij voorbaat dank. :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

Oye, alles is gelukt bij mij, alleen nog een vraagje,

1. Eerst had ik alles op 2 CD's gebrand en alles geinstaleerd.

2. Dat ging allemaal goed, toen heb ik the Social Club g installeerd en dat lukte ook.

3. Alleen nu vraagt ie om een Serial Number, alleen hoe kom ik daar aan met een gedownloade versie?

Ze zeggen ook dat je een Crack kan gebruiken, alleen ik weet niet hoe je Cracks plaatst.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen! ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Oye, alles is gelukt bij mij, alleen nog een vraagje,

1. Eerst had ik alles op 2 CD's gebrand en alles geinstaleerd.

2. Dat ging allemaal goed, toen heb ik the Social Club g installeerd en dat lukte ook.

3. Alleen nu vraagt ie om een Serial Number, alleen hoe kom ik daar aan met een gedownloade versie?

Ze zeggen ook dat je een Crack kan gebruiken, alleen ik weet niet hoe je Cracks plaatst.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen! ^^

Een gedownloade versie van GTA IV is illegaal, en dus mogen wij je hier niet mee helpen. De enige manier om GTA IV te kunnen spelen is dus om GTA IV legaal in de winkel te kopen (voor een kleine 40 euro kan je het al snel krijgen!) of koop het tweedehands over van iemand. Dan zal je een eigen serial number hebben en heb je nooit problemen! Het geld is het echt wel waard hoor. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...