Jump to content

Tutorial installeren GTA IV (PC)


2fast{0}

Recommended Posts

Oye, alles is gelukt bij mij, alleen nog een vraagje,

1. Eerst had ik alles op 2 CD's gebrand en alles geinstaleerd.

2. Dat ging allemaal goed, toen heb ik the Social Club g installeerd en dat lukte ook.

3. Alleen nu vraagt ie om een Serial Number, alleen hoe kom ik daar aan met een gedownloade versie?

Ze zeggen ook dat je een Crack kan gebruiken, alleen ik weet niet hoe je Cracks plaatst.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen! ^^

Een gedownloade versie van GTA IV is illegaal, en dus mogen wij je hier niet mee helpen. De enige manier om GTA IV te kunnen spelen is dus om GTA IV legaal in de winkel te kopen (voor een kleine 40 euro kan je het al snel krijgen!) of koop het tweedehands over van iemand. Dan zal je een eigen serial number hebben en heb je nooit problemen! Het geld is het echt wel waard hoor. ;)

Okee, sorry, ik zal er niet meer over vragen! ;D Ik was toch al van plan hem legaal te kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 131
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wesley123

    20

  • Hanneswasco

    8

  • 2fast{0}

    8

  • Elkee

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hallo

ik zit dus met het probleem dat als ik installeer hij op het einde blijft hangen op installing C++ visual. En dan loopt hij vast. Ik heb al verschillende dings geprobeerd en forums doorzocht maar niet helpt.

Als ik dan met taakbeheer de installatie stop en dan met social club wil spelen komt erop van

GTA4SchermError.jpg

ik heb ook al geporbeerd wat de oplossing is op pagina 3 waar hetzelfde probleem is.

ik begin me nu stilaan serieus te ergeren aan dit spel.

Nu heb ik dit spel ook eens geinstalleerd op onze andere pc (met xp) daar gaat alles oged tot ik wil spelen.

Kan ik opstarten via social club en krijgek ik zo'n zwart schermpje van autoprompt en direct een foutmelding van windows die je zo kan verzenden en dan sluit het gewoon.

Kan alstublieft iemand mij helpen?

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb gta al geinstaleerd op mijn pc beneden met internet.

maar ik wil hem ook nog op mijn ijgen kamer instaleren heb er alleen geen internet hoe kan ik hem dan registreren zodat ik kan spelen?

er wordt gezegt dat ik hier heen moet doet het niet>>>>(www.activate.rockstargames.com/?c=gta4

en ZONDER WWW. dus activate.rockstargames.com/?c=gta4

word ik door verwezen naar https://support.securom.com/rockstarunlock/...g=en&c=gta4

wat moet ik dan doen? :?

Bewerkt: door graafschap.b
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn pc is gecrashed, kan ik mijn savegame nog terughalen via Windows Live ofzo?

Neen, je savegames staan op je computer, en zijn verbonden met je Windows Live. Je hebt dus beide nodig om je savegame te kunnen spelen. Als je PC gecrashed is en alles er af is, dan zit er niets anders op dan een nieuw spel te beginnen. :(

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Alleen heb ik daarop ook 1 probleem,

als ik mijn geboortedatum invul (00-00-0000)

Dan staat er dat dit niet goed is.

Het helpt ook niet als ik het met /'s doe.

Of gewoon met spaties.

Help aub?

is er een nulste dag en maand? En het lijkt me ook onlogisch dat jij uit het jaar 0 komt.

vul op zijn minst dan 1-1-1980 in.

Nee ik bedoel.

Je moet als datum invullen: 00-00-0000

Dus ik vul myn echte datum in,

bv; 18-07-2003

Maar dan zegt hij dat er een fout is opgetreden.

Ik heb ook al geprobeert;

18 07 2003

of

18/07/2003

maar hij blijft een fout weergeven

hoe zou dit kunnen?

Nou....2003 = jij bent 6 jaar.....

het spel is voor 18+!

Dus probeer dan eens 01-01-1991

Link to comment
Delen op andere websites

>>> Door Dutchy3010: Niet zulke lange posts quoten, svp.<<<

ik heb een vraagje ik heb gta iv gekocht en ik wil het installeren en da ga allemaal goe en wel ij vraagt om cd2 erin te steken en da ga ook goed dan de installalatie is gedaan en ik wil het spelen dus ik druk op PLAY en geeft ij een dan geeft ij een zawart scherm (niet gans mijn scherm) en dan ist gans zwart scherm en dan begint ij te zegge van GTA FATAL ERROR : RESC10 ofzo ma ik heb niets moete doen van games for windows of van diene live miesschien dat het daaraan licht.

antwoord aub

gr isidonut

Link to comment
Delen op andere websites

Zodra ik Disc 1 in mijn pc douw, krijg ik het volgende scherm:

gtaiv.jpg

Beet je onprofessioneel niet? :duh:

Zodra ik GTA IV geinstalleerd heb, en ik ga in de game, dan krijg ik een melding dat ik nog niet aangemeld ben bij Games for Windows LIVE. Dan druk ik op Enter (dan krijg je dat schermpje van GFW. Dan voer ik mijn Live ID in maar dan krijg ik de volgende melding:

gfwlive.jpg

Snap er niks van hoe ik dit moet oplossen.

Link to comment
Delen op andere websites

Oyew, ik wil GTA 4 Instaleren, ik stop Disc 1 in de Disk-Reader. Vlak daarna als ik wil instaleren krijg ik een error. Ik heb net nieuw Windows Vista op m'n PC dus misschien ligt het daar ergens aan.

Alvast bedankt, ShyniHunter

GTAError.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...