Jump to content

Tutorial installeren GTA IV (PC)


2fast{0}

Recommended Posts

Vergat ik even te zeggen lol, ik heb de stomste OS van de wereld: Vista :7

lees aub ff ja?

Ik zeg dat je dan Service pack 1 moet downloaden, ik neem aan dat je google hebt, typ dat ff in en kies een link van microsoft.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 131
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wesley123

    20

  • Hanneswasco

    8

  • 2fast{0}

    8

  • Elkee

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weken later...

hyeeee ik heb een redelijk stom probleem: ik heb gta 4 er dus volledig opgezet op mijn pc, geen probleem maar dan als ik op play druk kom dit er op da ik een update moet downen zoals op die foto die erbij zit.

ik druk ok en dan komt er een site open met de link om het te downen (zie foto) en daar druk ik dan ook op ma dan kan die pagina nie geladen worden... (ook foto) (:

En da is nie zo leuk...

help?

dank je wel ^^

post-113210-1244804302_thumb.jpg

post-113210-1244804411_thumb.jpg

post-113210-1244804513_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Beste Forum,

Gelukkig is bij mij het installeren van het spel allemaal goed gelukt, ook dankzij jullie hulp, nogmaals bedankt !

Ik kan het spel nu wel gewoon opstarten en spelen maar ik moet iedere keer opnieuw beginnen omdat mij GFW,

( games for Windows ) account niet werkt... :N

Ik heb ook het progamma van GFW op mijn computer staan via dat progamma kan ik wel inloggen maar zodra ik via GTA IV probeer in te loggen geeft hij een foutmelding:

Er zijn problemen met het netwerk of de Live ID server is niet beschikbaar.

en als ik dan bij mijn netwerkstatus ga kijken zie ik het volgende:

Internet Ip adres: niet aangemeld.

Is dit het probleem...?!

Ik hoop dat iemand de oplossing hiervoor weet ?!

Alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Als ik GTA IV opstart krijg ik een GTA IV FATAL ERROR RESC10 balkje..

hallo hier met pidor

ik heb een windows vista home premium

amd athlon64x2 dual core processor 3800+

1,00 gb ram

nvidia geforce 6150 le

nou was mijn vraag of ik ook dat spel kan spelen en zo ja hoe moet ik dat dan precies doen en moet dan nog wat anders instaleren?graag bericht terug hierover hoe ik dat het beste kan aan pakken en graag in details.mijn e-mail adres is >>> Door Hanneswasco: E-mailadres verwijderd.<<<

bijvoorbaat mijn dank.

goetjes pidor.

>>> Door Hanneswasco: E-mailadres en overbodig plaatje verwijderd. E-mailadressen mogen niet uitgewisseld worden op het forum (wel via PB) en plaatjes plaatsen die niets met je post te maken hebben is niet nodig.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

hallo hier met pidor

ik heb een windows vista home premium

amd athlon64x2 dual core processor 3800+

1,00 gb ram

nvidia geforce 6150 le

nou was mijn vraag of ik ook dat spel kan spelen en zo ja hoe moet ik dat dan precies doen en moet dan nog wat anders instaleren?graag bericht terug hierover hoe ik dat het beste kan aan pakken en graag in details.mijn e-mail adres is >>> Door Hanneswasco: E-mailadres verwijderd.<<<

bijvoorbaat mijn dank.

goetjes pidor.

Dit hele topic is een tutorial over hoe je GTA IV installeert en alles er rondom, lijkt me niet dat iemand anders je dat nu nog eens zou moeten uitleggen? Daarnaast hoef jij niet eens moeite te doen om het te installeren want je PB trekt het toch niet. Je processor is te traag, je hebt te weinig RAM geheugen en je videokaart is veel te oud.

Link to comment
Delen op andere websites

hallo hier met pidor

ik heb een windows vista home premium

amd athlon64x2 dual core processor 3800+

1,00 gb ram

nvidia geforce 6150 le

nou was mijn vraag of ik ook dat spel kan spelen en zo ja hoe moet ik dat dan precies doen en moet dan nog wat anders instaleren?graag bericht terug hierover hoe ik dat het beste kan aan pakken en graag in details.mijn e-mail adres is >>> Door Hanneswasco: E-mailadres verwijderd.<<<

bijvoorbaat mijn dank.

goetjes pidor.

Dit hele topic is een tutorial over hoe je GTA IV installeert en alles er rondom, lijkt me niet dat iemand anders je dat nu nog eens zou moeten uitleggen? Daarnaast hoef jij niet eens moeite te doen om het te installeren want je PB trekt het toch niet. Je processor is te traag, je hebt te weinig RAM geheugen en je videokaart is veel te oud.

waarom moet dit allemaal zo ruw afkraken kan ik ook.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...