Jump to content

Tutorial installeren GTA IV (PC)


2fast{0}

Recommended Posts

  • Reacties 131
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wesley123

    20

  • Hanneswasco

    8

  • 2fast{0}

    8

  • Elkee

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mijn pc is gecrashed, kan ik mijn savegame nog terughalen via Windows Live ofzo?

Neen, je savegames staan op je computer, en zijn verbonden met je Windows Live. Je hebt dus beide nodig om je savegame te kunnen spelen. Als je PC gecrashed is en alles er af is, dan zit er niets anders op dan een nieuw spel te beginnen. :(

Waar staan de opgeslagen spellen?

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn pc is gecrashed, kan ik mijn savegame nog terughalen via Windows Live ofzo?

Neen, je savegames staan op je computer, en zijn verbonden met je Windows Live. Je hebt dus beide nodig om je savegame te kunnen spelen. Als je PC gecrashed is en alles er af is, dan zit er niets anders op dan een nieuw spel te beginnen. :(

Waar staan de opgeslagen spellen?

Vista / Windows 7:

C:\Users\gebruikersnaam\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames

XP:

C:\Documents and Settings\gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\Rockstar Games\GTA IV\savegames

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een probleempje, ik heb alle intstructies opgevolgt en kom dan uiteindelijk uit bij dat Schermpje waar Play staat. Dan druk ik er op en zegt ie dit.

http://i551.photobucket.com/albums/ii454/S...SchermError.jpg

Ik heb wel een gepatchte versie van deze site gedownload.

Alvast bedankt, SH.

1.instaleer het opniew maar doe het via ccleaner daarin kan je alles verwijderen

2. start de pc opnieuw op

3.instaleer gta4

4.speel gta4 :D:tu:

>>> Door Hanneswasco: Je reageert hier op een post van meer dan een half jaar geleden, kijk in het vervolg eerst naar de datum van een post vooraleer je er op reageert. ;) Daarnaast heb ik de afbeelding in de quote even veranderd in een link zodat de pagina niet uitgerekt wordt. Doe dit in het vervolg zelf aub.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

De laatste GFWL heb ik al , en onlangs kwam ik deze link tegen bij Rockstar Social Club

http://www.rockstargames.com/support/IV/PC/patch/index.html

Kan iemand mij hier vertellen of ik ze allemaal moet downloaden of niet.

Download de laatste patch (1.0.4.0) en installeer hem. Als je dan nog de melding krijgt dan zal het misschien toch een GfWL update zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

De laatste GFWL heb ik al , en onlangs kwam ik deze link tegen bij Rockstar Social Club

http://www.rockstargames.com/support/IV/PC/patch/index.html

Kan iemand mij hier vertellen of ik ze allemaal moet downloaden of niet.

Download de laatste patch (1.0.4.0) en installeer hem. Als je dan nog de melding krijgt dan zal het misschien toch een GfWL update zijn?

Ja ok maar die patch(1.0.4.0) zit daar ook de dingen in die patch(1.0.1.0 tot en met 1.0.3.0) hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 7 maanden later...
  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...