Jump to content

Tutorial installeren GTA IV (PC)


2fast{0}

Recommended Posts

Ja hoor spel origineel gekocht met 2 discs, ik heb het gisteren pas gekocht, disc kan toch niet al vuil zijn? Ik deed hem uit de verpakking en ineens begonnen met installatie :/ Heb ook geprobeerd de Setup handmatig te runnen via de driver, en ook als admin uitvoeren zo runnen, maar niets

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 131
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wesley123

    20

  • Hanneswasco

    8

  • 2fast{0}

    8

  • Elkee

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 maand later...
  • 1 year later...

kan iemand mij helpen?

Ik heb de officiële game GTA IV pc gekocht...

Maar als ik DVD 1 erin doe en ik start de installatie gaat alles goed.

Dan vraagt hij om DVD 2, dan gaat ook alles goed.

Maar dan... Vraagt hij om DVD 1 om de installatie afteronden dan doe ik de ofieciële DVD 1 erin en dan pakt hij hem niet en zegt dat de DVD er niet in zit... Wie kan mij helpen? ik wil hem echt zo graag spelen.

Ik ben al 4 dagen bezig en ik heb de game al 1 keer geruild maar hij doet het nog steeds niet :cry: plz help mij.

Bij voorbaat dank. :cry:

Hee,

Ik heb nu hetzelde probleem, heb jij het al opgelost, zo ja, hoe?

mvg. Servais

>>> Door Jacky-2007: Toegestane bump van dit topic.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik ben nu 9 uur lang onafgebroken aan het proberen om mijn GTA4 te installeren maar ik krijg het niet voor elkaar. Ik weet niet waar de tijd is gebleven dat je een cd rom erin deed, een cod invoerde en klaar was maar kennelijk ben ik met mn 30 jaar erg ouderwets ofzo. Mijn werkelijke gedachten op dit moment zal ik verder voor mezelf houden, maar ik ben erg boos.

Ik heb alle stappen doorgenomen, socialclub aangemaakt, live ding aangemaakt, dervicepack 3 geinstalleerd (ik gebruik xp), extra software die nodig was erop gezet.. Als ik socialclub wil opstarten, hetzij via de shortcut of uit vanuit de c schijf dan krijg ik een foutmelding die ik kan melden aan microsoft, als ik de schortcut van GTA4 pak dan moet ik de dvd erin doen die er gewoon inzit en kom ik dus geen fluit verder.

Het hele proces heb ik nu meermalen gedaan, computer meermalen opnieuw gestart, diverse keren opnieuw geinstalleerd. maar niks, noppes nada. Het werkt gewoon niet. Mijn computer kan het spel makkelijk aan qua systeemeisen, het spel is orgineel, gistermiddag nieuw gekocht. cd's zijn niet vies of wat ook.

Kan iemand me alsjeblieft helpen?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 8 maanden later...
  • 7 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...