EliasEliasElias Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 Hoi, Ik heb GTA IV gekocht, maar hij doet het niet omdat mijn PC niet sterk genoeg is... Maar ik heb wel alle files op mijn harde schijf staan. Kan ik bijvoorbeeld de FBI Buffalo toevoegen in GTA San Andreas? Met lichten enzo? Moet ik hem dan converteren mss? Bedankt, Elias Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 (bewerkt) Hoi,Ik heb GTA IV gekocht, maar hij doet het niet omdat mijn PC niet sterk genoeg is... Maar ik heb wel alle files op mijn harde schijf staan. Kan ik bijvoorbeeld de FBI Buffalo toevoegen in GTA San Andreas? Met lichten enzo? Moet ik hem dan converteren mss? Bedankt, Elias Eerlijk gezegd zou ik het niet weten of dat mogelijk is aangezien ik niet zo'n geweldige modder ben. Mischien kun je em wel namaken ? Dus bijvoorbeeld de Buffalo van San Andreas zo aanpassen dat ie op de FBI Buffalo van GTA IV lijkt. Bewerkt: 8 december 2008 door Mr. Sugo Reageren
Velaro Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 Hoi,Ik heb GTA IV gekocht, maar hij doet het niet omdat mijn PC niet sterk genoeg is... Maar ik heb wel alle files op mijn harde schijf staan. Kan ik bijvoorbeeld de FBI Buffalo toevoegen in GTA San Andreas? Met lichten enzo? Moet ik hem dan converteren mss? Bedankt, Elias Zo'n mod bestaat al voor GTA San Andreas. Dit is de link. Hiermee worden de politiewagens uit GTA IV naar GTA San Andreas gezet. Veel plezier! Reageren
EliasEliasElias Geplaatst: 8 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2008 Aah, bedankt Velaro, maar dit is wel geen zwart :S Is het mogelijk om deze te painten? En zijn de lights er dan bij? Het gaat mij eigelijk alleen om de FBI Buffalo =) Elias Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.