Kloep Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 Hey mensen, Ik heb sinds vrijdag Saints Row 2. Allemaal heel leuk en aardig, maar heeft iemand enig idee hoe je een boot en een helicopter bestuurd?? Naar voren en naar achteren lukt me nog wel, maar bochten maken is onmogelijk. Ik loop maar wat aan het linkerpookje te trekken, maar het heeft geen zin. En volgens de besturing van het spel, zou dat toch echt sturen moeten zijn. Iemand enig idee? Dank u Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 Hey mensen,Ik heb sinds vrijdag Saints Row 2. Allemaal heel leuk en aardig, maar heeft iemand enig idee hoe je een boot en een helicopter bestuurd?? Naar voren en naar achteren lukt me nog wel, maar bochten maken is onmogelijk. Ik loop maar wat aan het linkerpookje te trekken, maar het heeft geen zin. En volgens de besturing van het spel, zou dat toch echt sturen moeten zijn. Iemand enig idee? Dank u Was dat ook niet met L1 of R1? Reageren
Kloep Geplaatst: 8 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2008 Nee, dit is achteruit kijken en schieten Reageren
PowerPats Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 l1 is trouwens cruise control. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 Nee, dit is achteruit kijken en schieten Bij een boot was één van de schouder-knopjes een scherpe bocht maken. Dacht ik. Reageren
Kloep Geplaatst: 9 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2008 (bewerkt) l1 is trouwens cruise control. Das bij mij X Iemand nog die het weet? Bewerkt: 9 december 2008 door Kloep Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Geplaatst: 9 december 2008 l1 is trouwens cruise control. Das bij mij X Iemand nog die het weet? X is gas geven wat voor een ps3 heb jij. Reageren
Kloep Geplaatst: 9 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2008 l1 is trouwens cruise control. Das bij mij X Iemand nog die het weet? X is gas geven wat voor een ps3 heb jij. Gas geven is R2 en ik heb de 40gb versie Reageren
Time-Bandit Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Geplaatst: 10 december 2008 Sturen met een boot en heli is met de controller bewegen. Werkt met de bewegingssensor Reageren
Gijsso Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Geplaatst: 10 december 2008 Sturen met een boot en heli is met de controller bewegen. Werkt met de bewegingssensor Kun je ook gewoon veranderen. Naar menu > controls > bewegingssensor Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Geplaatst: 10 december 2008 l1 is trouwens cruise control. Das bij mij X Iemand nog die het weet? X is gas geven wat voor een ps3 heb jij. Gas geven is R2 en ik heb de 40gb versie Ik heb de 60 GB heel raar. Reageren
Gijsso Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Geplaatst: 10 december 2008 l1 is trouwens cruise control. Das bij mij X Iemand nog die het weet? X is gas geven wat voor een ps3 heb jij. Gas geven is R2 en ik heb de 40gb versie Ik heb de 60 GB heel raar. Dat zou helemaal niet uitmaken. Ga gewoon naar controls, en dan zou je het makkelijk kunnen veranderen. Reageren
Kloep Geplaatst: 11 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2008 Dank je GTAGijsso Bewegingssensor stond aan Dank je wel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.