Rogier0202 Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 hey jongens.heb een vraagje Bij gta iv zit een code die je moet invoeren als je hem voor het eerst speelt,maar als ik hem van me pc haal en op een andere pc wil installeren kan ik dan de zelfde code gebruiken?of kan ik de code die achter op het boekje On Liberty staat maar eenmalig gebruiken ?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NikoBellic16 Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 Volgens kan het wel, goed kijken naar forums meeste mensen zeggen dat ze op 2 pc's hebben geinstaleerd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 Ik neem aan en kan met bijna zekerheid zeggen dat je deze nog wel kan gebruiken, anders is Rockstar wel érg streng geworden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjorszzz Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 Dit kan wel gewoon. Dit is puur om illegale kopietjes tegen te gaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rogier0202 Geplaatst: 8 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 okee bedankt voor de info. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAFreak007 Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 Er is een manier om op 2 PC's te installeren Je installeert hem op 1 PC en je vult de key in Normaal als je nu op andere PC wilt activeren gaat het niet lukken Daarom moet je op 1ste PC in de map GTA IV Revoke License doen Dan kun je hem gewoon op andere PC installeren en activeren Maar met 2 tegelijk kan niet Gratzz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GT4 Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 Er is een manier om op 2 PC's te installerenJe installeert hem op 1 PC en je vult de key in Normaal als je nu op andere PC wilt activeren gaat het niet lukken Daarom moet je op 1ste PC in de map GTA IV Revoke License doen Dan kun je hem gewoon op andere PC installeren en activeren Maar met 2 tegelijk kan niet Gratzz raaaar? ik heb hem nu op 3 pc's ge installeert en op alle 3 geactiveert ik kan het sel gwn op alle 3 de pc's openen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAFreak007 Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 Lol Probeer eens op alle 3 Multiplayer ? Want dit is niet mogelijk Gratzz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.