Thijs1005 Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 Volgens deze site; http://www.rockstargames.com/support/req_s...p;submit=Submit komt de patch voor ATI - 8.11 pas 11/12/2008 Nog langer wachten:S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
2fast{0} Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 Ik heb een 256MB Ati videokaart en heb niet echt problemen met GTA IV hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 Het was toch de 10e? Misschien een foutje? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thijs1005 Geplaatst: 8 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 Ik heb een 256MB Ati videokaart en heb niet echt problemen met GTA IV hoor. Kheb een 3870 512 MB, en hapert te veel. wat zijn je settings dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
2fast{0} Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 Ik heb een 256MB Ati videokaart en heb niet echt problemen met GTA IV hoor. Kheb een 3870 512 MB, en hapert te veel. wat zijn je settings dan? Gewoon de standaard settings. Hij hapert bij mij totaal niet, loopt lekker soepel alleen van de graphics zoals schaduws zijn pixelig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thijs1005 Geplaatst: 8 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 Het was toch de 10e? Misschien een foutje? Ik denk dat de site rockstar niet liegt. Hopen van wel want wil GTA IV fatsoenlijk kunnen spelen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thijs1005 Geplaatst: 8 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 Ik heb een 256MB Ati videokaart en heb niet echt problemen met GTA IV hoor. Kheb een 3870 512 MB, en hapert te veel. wat zijn je settings dan? Gewoon de standaard settings. Hij hapert bij mij totaal niet, loopt lekker soepel alleen van de graphics zoals schaduws zijn pixelig. Maak eens een screenshot van je settings en geef de imageshack link:D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 Ja maar of de patch alles zou verhelpen. Bij de Nvidia Patch merk ik niks. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thijs1005 Geplaatst: 8 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 Ja maar of de patch alles zou verhelpen. Bij de Nvidia Patch merk ik niks. Dus je hebt Nvidea? Wat is trouwens je games for windows - LIVE naam? Voeg ik je toe als je t niet erg vind Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 jortaman Maar op dit moment ben ik niet vaak online omdat ik dus crash. Zodra dit verholpen is door patch/nieuwe hardware dan ben online Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
2fast{0} Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 Ik heb een 256MB Ati videokaart en heb niet echt problemen met GTA IV hoor. Kheb een 3870 512 MB, en hapert te veel. wat zijn je settings dan? Gewoon de standaard settings. Hij hapert bij mij totaal niet, loopt lekker soepel alleen van de graphics zoals schaduws zijn pixelig. Maak eens een screenshot van je settings en geef de imageshack link:D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thijs1005 Geplaatst: 8 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 Ik heb een 256MB Ati videokaart en heb niet echt problemen met GTA IV hoor. Kheb een 3870 512 MB, en hapert te veel. wat zijn je settings dan? Gewoon de standaard settings. Hij hapert bij mij totaal niet, loopt lekker soepel alleen van de graphics zoals schaduws zijn pixelig. Maak eens een screenshot van je settings en geef de imageshack link:D Ja lol, 800x600. lekker lelijk. Ik speel op 1680 x 1050. Medium medium en ik heb nog genoeg over bij MB 800x600 is voor mij geen optie. Pakt ie niet eens, dan zet ie em automatisch op 1100xzoveel:) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EliasEliasElias Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 mijn videokaart ATI Radeon 9600 is blijkbaar te zwak voor GTA 4 weet iemand een oplossing hiervoor ? Elias Evers België Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 Ja maar of de patch alles zou verhelpen. Bij de Nvidia Patch merk ik niks. De r* patch gaat deze problemen allemaal verhelpen (als het goed is) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rothmans Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 Volgens deze site; http://www.rockstargames.com/support/req_s...p;submit=Submit komt de patch voor ATI - 8.11 pas 11/12/2008Nog langer wachten:S 8.11 is uit. Namelijk op 12 november 2008. De engelse schrijfwijze is namelijk net andersom, eerst de maand, dan de dag. Heb nog goede hoop dat het 10 december wordt.... Bij mij crasht de game namelijk constant (heel irritant!!) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.