Mirr0r Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 Ik heb geen idee wat het probleem is maar mijn PC is totaal incompatible met GTA IV lijkt het. Ik draai een P4 3.4 GHz op een P5WD2-Premium ASUS bord 9800GT 1024 MB DDR3 2 gig Intern Geheugen Win SP 3/DirectX 10/Nieuste video drivers incl. de NVidia GTA IV driver/Nieuwste chipset drivers alles wat je kan bedenken heb ik gedaan. Alle onnodige proggies op de achtergrond uit alles maar ik kom niet boven de 20 FPS uit met GTA 4 en dan staat ALLES op zn laagst. Alles draaid als een trein op mn PC maar ik kan dit spel op res 800x600 niet eens spelen. Ook dit heb ik allemaal geprobeerd:http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1325426 Ik zie dat in het graphics settings scherm het geheugen in het groen blijft op de hoogste resolutie en met de andere instellingen over de helft maar ik blijf op max 20 FPS hangen. Wie kan mij helpen met deze problemen want ik heb nu het spel gekocht en een nieuwe video kaart maar hij doet het nog niet goed. Bedankt voor het lezen wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 Waarschijnlijk is je CPU snelheid niet genoeg, probeer even te testen http://www.canyourunit.com Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 Dat klopt inderdaad. Je hebt volgens de minimale systeemeisen een Core 2 Duo nodig, dus dan mag je überhaupt al blij zijn dat je 20 FPS haalt met een P4. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2008 Bovendien als je die 1GB van je videokaart van je geheugen afhaalt heb je nog maar 1giegje over. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xkhgib Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2008 Processor is gwn nie goe genoeg... grafische kaart is goed en RAM ook Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2008 Weten jullie wel dat een 3.2GHz P4 GTA IV prima kan spelen... Niet oordelen voordat je bewijs hebt. @ DX10: Deïnstalleer eens Dx10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xkhgib Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 Weten jullie wel dat een 3.2GHz P4 GTA IV prima kan spelen... Niet oordelen voordat je bewijs hebt. @ DX10: Deïnstalleer eens Dx10 Core 2 Duo is vereist ( Quad core voor beste prestaties), geen pentium 4 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 Weten jullie wel dat een 3.2GHz P4 GTA IV prima kan spelen... Niet oordelen voordat je bewijs hebt. @ DX10: Deïnstalleer eens Dx10 Core 2 Duo is vereist ( Quad core voor beste prestaties), geen pentium 4 [angry mode] HET MAG DAN WEL OFFICIEEL ZO ZIJN, HET BETEKENT NIET DAT HET NIET WERKT OMFG. HEB JE HET ZELF GEPROBEERD? GA EERST IETS NA VOORDAT JE UIT JE NEK BEGINT TE LULLEN. [/angry mode] Het werkt wel op een Pentium 4, alleen gaat het niet vloeiend. En ik betwijfel of een Core 2 Duo @ 1.8GHz beter is dan een Pentium 4 @ 3.4GHz. :') Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.