Jump to content

Gebruik jij Google Chrome al?

14 leden hebben gestemd

1. 1. Gebruik jij Google Chrome al?

• Jep! En ik ben er erg blij mee!
      1
    • Ja. Maar ik vind m niet zo goed.
      2
    • Nee.
      8
    • Google Chrome? Kun je dat eten?
      2

Recommended Posts

Geplaatst:

Hier even de vraag of jij Chrome al gebruikt. Ik persoonlijk wel, en ik ben erg blij mee.

Geplaatst:

Ik heb hem net gedownload, hij is wel grappig. Maar kan geen extra thema's en skins etc. Er voor vinden. :(

Geplaatst:

Nee ik gebruik Firefox. En die heb ik nu helemaal geoptimaliseerd, dus ik vind Chrome niet nodig.

Geplaatst:

Ik heb Chrome nog niet geprobeerd :)

Ik weet toch al zeker dat ik bij Firefox blijf. Wel aardig van ze om een browser te maken, maar een succes zal het waarschijnlijk niet worden..

Geplaatst:

Ik gebruik het niet maar het staat wel op mijn PC voor als FF niet werkt. Want soms lopen sommige sites niet of heel traag bij FF. Toch vind ik Chrome zelfs minder goed werken dan IE. Ik vind het namelijk nogal, standaard eruit zien. En ik vind het niet zo gebruiksvriendelijk

Geplaatst:

Ik gebruik hem niet, omdat hij ten eerste nog in de Beta fase is en ten tweede omdat hij niet zo uitgebreid is als Firefox.

Geplaatst:

Als Google nou ook hetzelfde gaat doen als FF, dan kan het misschien een succes worden.

Ik heb 'm gedownload, maar omdat ik mijn FF helemaal tot mijn smaak heb geperfectioneerd, heb ik 'm gelijk weer eraf gegooid.

Geplaatst:

Speciaal voor browsers is er een apart topic om te zeggen welke browser je gebruikt: klik. Ter voorkoming van dit soort topics voor elke browser, sluit ik dit topic. Aan de poll van het andere topic heb ik Chrome toegevoegd, die ik zelf af en toe wel eens gebruik. :slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...