cornelisch Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 Missie(s):Farewell, my Love Cheaten: don't care. Versie: 2 Overig: ik heb een hekel aan catalina GTASAsf5.b
Velaro Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 Missie(s):Farewell, my LoveCheaten: don't care. Versie: 2 Overig: ik heb een hekel aan catalina Ik doe hem wel.
cornelisch Geplaatst: 8 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2008 Trouwens, kan je hem opslaan onder nummer 6? Dan kan ik altijd nog eens savegame 5 openen om hem zelf een keer te proberen. Thanks
Fedmas Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 Trouwens, kan je hem opslaan onder nummer 6? Dan kan ik altijd nog eens savegame 5 openen om hem zelf een keer te proberen.Thanks Kan je zelf ook aanpassen, verander gewoon het nummer 5 in een 6, en zet hem dan in de map. Fedmas
cornelisch Geplaatst: 8 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2008 Kan je zelf ook aanpassen, verander gewoon het nummer 5 in een 6, en zet hem dan in de map.Fedmas Kan ik hem opslaan als savegame6? Relaxed
Velaro Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 (bewerkt) Ik heb de missie voltooid. Je krijgt geen beloning. Dit is 'm: Nog veel plezier verder! Bewerkt: 8 december 2008 door Velaro
Recommended Posts