djinada Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 Hallo iedereen, Nieuw hier hallo tegen iedereen , Oke mijn probleem is mijn ouders zijn gescheiden ik wil GTA4 op beide plaatsen spelen , Ik was al begonen vet ver enzo, Ik haal dus de save file uit me mapje ( Gwn gekopeerd via mailtje gestuurd ) En op de zelfde plaats geplakt. En als ik dus het spel ga spelen zegt hij "Load failed, check your harddisk" Mhh enige ideen ofzo anders moet ik helemaal overnieuw beginnen enzo.. Djinada Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 Je zal echt wel overnieuw moeten beginnen. Savegames kunnen, spijtig genoeg, niet uitgewisseld worden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WDS Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 is het ook mogelijk om tijdens een opdracht de game te saven als autosave aan staat ????en zo ja hoe? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Glenn_ Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 is het ook mogelijk om tijdens een opdracht de game te saven als autosave aan staat ????en zo ja hoe? gewoon naar je ''huis'' gaan en dan saven? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 Neen, je kan alleen saven wanneer je niet met een missie bezig bent. De Autosave saved automatisch na elke (zij)missie die je geslaagd hebt, of na elke activiteit die je met een vriend(in) doet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WDS Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 Neen, je kan alleen saven wanneer je niet met een missie bezig bent. De Autosave saved automatisch na elke (zij)missie die je geslaagd hebt, of na elke activiteit die je met een vriend(in) doet. mijn dank is groot !!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 Zou het een bug zijn of is dit gewoon tegen beveiliging, ik vind wel dat je savegames gewoon moet kunnen uitwisselen hoor. Misschien word het gefixed bij de patch. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 De savegames zijn gelinkt aan je live/social club acount. Als je op de andere pc hierop inlogt zou hij het gewoon moeten doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.