Exoit Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 Hallo mensen ik had ff een vraagje! Op 1 of andere manier loopt mijn GTA VC en SA tering snel!!! Hoe kan ik dit verhelpen? HELP ME!!!! Want nu is het echt niet leuk! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 Kijk eens bij 'Options -> Display Options -> Advanced Oprions', en kijk of de frame limiter aanstaat. Als deze aanstaat laat hij dus gewoon alle frames zien per seconde, en gaat hij dus wat sneller. Als je die uitzet, laat hij een bepaald frames per seconde toe en daardoor zal hij net perfect gaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Exoit Geplaatst: 8 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 Kijk eens bij 'Options -> Display Options -> Advanced Oprions', en kijk of de frame limiter aanstaat. Als deze aanstaat laat hij dus gewoon alle frames zien per seconde, en gaat hij dus wat sneller. Als je die uitzet, laat hij een bepaald frames per seconde toe en daardoor zal hij net perfect gaan. Ok ik zal kijken!!! Hopen dat dat het is!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Exoit Geplaatst: 8 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 Het is nu verhoplen !! :tu: :tu: :tu: :tu: DANKJE!!! :tu: :tu: :tu: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.