Jump to content

Death Row

Gast

Recommended Posts

Ik kom niet voorbij die missie "Death Row",als ik die Lance gered heb (lukt ook maat soms :puh: ) Dan krijg je die Comets achter je aan.

Als ik die Sentinel pak om Lance naar het Ziekenhuis breng,rammen Diaz zijn mannen mnerrede auto kapot en als ik een andere wil pakken is Lance overreden en dood. :(

Wie kan helpen? :?

Delen op andere websites

Ik kom niet voorbij die missie "Death Row",als ik die Lance gered heb (lukt ook maat soms :puh: ) Dan krijg je die Comets achter je aan.

Als ik die Sentinel pak om Lance naar het Ziekenhuis breng,rammen Diaz zijn mannen mnerrede auto kapot en als ik een andere wil pakken is Lance overreden en dood. :(

Wie kan helpen? :?

Je kan het beste Lance gaan redden met een helikopter. Op het dak van het politiekantoor in Downtown of op het dak van de Hyman Condo savehouse kan je een helikopter vinden. Land met je helikopter achter of naast de plaats waar Lance is opgesloten, en schiet iedereen binnen je bereik neer. Bevrijd Lance nu en breng hem naar de helikopter. Nu kan je rustig naar het ziekenhuis vliegen, zonder achtervolgende Comets. ;)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...