gta4man Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2008 ik heb nvidia patch gedownd en nu doet ie het half hij toont nog niet alles Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
truefeel Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 Ik heb dit probleem ook soms; vooral na cutscenes en saven is er een soort zwart beeld met blauwe, gele,... lichten erin. Bij mij gaat het weg als ik naar de desktop altabbed and dan terug naar de game. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kialo2NL Geplaatst: 10 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 Dat had ik niet maar wachten op de patch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta4man Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 ja fucking gta waarom geve ze um nie gwn uit als um volledig werkt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 nederlands aub? Ze moesten hem wel uitbrengen, ze hadden hem al uitgestelt en als ze eht nog een keer zouden doen wil steeds minder het spel kopen, het spel moet eerst worden gecheckt door microsoft en die had het moeten tegenhouden. Toen het spel uitkwam was er meteen al het nieuws dat er een patch zal uitkomen en dat hij dus ook door microsoft moet worden gecheckt. Ik snap niet waarom r* nou hem games for windows heeft gemaakt, tot nu toe heeft het alleen nadelige gevolgen gehad, zonder deze games for windows was de patch nu al lang uitgeweest en was het spel waarschijnlijk nooit uitgestelt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.