Jump to content

Vliegtuigen

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoezo krijg je hem niet aan de grond? Als je gewoon zorgt dat je genoeg snelheid terugneemt en rustig de grond nadert, dan moet het lukken. In de Flying School leer je hoe je moet landen, dus wellicht kun je nog wat van deze pagina van WikiGTA opsteken.

Natuurlijk kun je ook overal en nergens uit je vliegtuig springen en zo je weg naar de begane grond vervolgen, mits je een parachute hebt. In de loop van het spel heb je deze standaard, zodra je in een vliegtuig gestapt bent.

Wil je toch echt met een vliegtuig normaal kunnen landen, dan raad ik je aan om eerst bovengenoemde pagina eens door te lezen en kijken of je daar wat mee kunt.

Geplaatst:
Tip: doe het landingsgestel omlaag (wielen uitklappen) voordat je gaat landen. ^_^

Je snapt het niet. :7

Ik krijg ze niet op het vliegveld en zon Andromada ontploft gelijk. :puh:

De enige manier om m bij mij aan de grond te krijgen is door ergens tegenaan te vliegen en bij het ziekenhuis te verschijnen. :puh:

Geplaatst:

Dan heb ik een vraag, heb je alle landen al vrij gespeelt aangezien je als je dit niet hebt voldaan en je naar Las Venturas ( bijvoorbeeld ) gaat vliegen 4 sterren krijgt, treur niet er bestaan cheats tegen dit.

Voor de rest zie ik geen andere optie wat het probleem is.

Geplaatst:
Dan heb ik een vraag, heb je alle landen al vrij gespeelt aangezien je als je dit niet hebt voldaan en je naar Las Venturas ( bijvoorbeeld ) gaat vliegen 4 sterren krijgt, treur niet er bestaan cheats tegen dit.

Die 4 sterren hebben er denk ik weinig mee te maken. Het landen is gewoon heel moeilijk, het duurde mij ook een eeuw voor ik enigzins in de lucht kon blijven, en ik heb de vliegschool een keer of miljoen moeten proberen. Je moet met een vliegtuig gewoon eerst een stuk van het vliegveld wegvliegen en dan omkeren en zorgen dat je precies de landingsbaan voor je hebt. Dan moet je proberen langzaamaan steeds lager te gaan, volgens mij moet je achteruit ingedrukt houden om slomer te gaan. Een beetje te veel naar voren leunen en er volgt een explosie waarna jij en je vliegtuig compleet verdwijnen.

Geplaatst:

Ik heb een 100% Savegame gedownload,hoe kan ik nou niet alle eilanden hebben. :D

En Lance Ryder Wilson:Zie bovenstaande regel hoe ik die vliegschool NIET gedaan heb,toch eens proberen. :puh:

Geplaatst:

Gewoon duikvlucht en op tijd beginnen optrekken!

en gewoon heel de tijd rijmen tijdens dat proces, dan daal je vanzelf. Vreemd dat dat jou precies niet lukt.

Geplaatst:
Gewoon duikvlucht en op tijd beginnen optrekken!

en gewoon heel de tijd rijmen tijdens dat proces, dan daal je vanzelf. Vreemd dat dat jou precies niet lukt.

De vliegvelden zijn gewoon te klein,ik snap eindelijk hoe je kan stijgen,dalen enzo. :D

Geplaatst:

Gewoon blijven oefenen, het is namelijk ongelofelijk makkelijk. Die vliegvelden zijn veel te groot, bij een normale landing zul je net de helft gebruiken voordt je echt helemaal stilstaat. Gewoon zorgen dat je al heel laag bent als je het vliegveld nadert. Als je dan nog veel te hoog zit kun je beter nog een half rondje vliegen, want dan haal je het waarschijnlijk toch niet meer. Als je de neus van het vliegtuig optrekt rem je enorm af, dus als je enkele meters boven de grond hangt moet je die neus optrekken. Vervolgens moet je er natuurlijk voor zorgen dat je enigszins recht hangt als je de grond gaat raken. Je snapt zelf ook wel dat je, als je met je neus recht naar de grond vliegt, je niet fatsoenlijk kunt landen.

Gewoon vaak vliegen en je kunt er vanzelf beter mee manouvreren. Het landen gaat dan ook een stuk makkelijker. Veel succes! :cya:

Geplaatst:

ik had vroeger ook last van vliegtuigen aan de grond te krijgen maar nu lukt het me :D

PS: ik kan ze ook heel goed op de grond krijgen dooormiddel van de minigun en de rocketlauncher ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...