Lodevar Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 (bewerkt) Tijdens installeren van Gefore Vista 32bit english beta (Download bron) kreeg ik deze error melding: Ik gebruik Vista Home Premium 32-bits nederlandstalig. Videocard: Nvidia GeForce 8600M GS Op internet gezocht maar niet veel geholpen, iemand enige idee waarom ik deze melding krijg? Bewerkt: 8 december 2008 door Lodevar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 Je hebt het gedownload op een mirror site, kunnen fouten inzitten. Probeer het eens te downloaden via de officiële Nvidia site http://www.nzone.com/object/nzone_gtaiv_downloads.html Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lodevar Geplaatst: 8 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 Ik heb het gedownload via nzone.com maar krijg nog steeds zelfde foutmelding. zou het te maken hebben omdat het een engels versie is? en dat het daardoor in conflict raakt met mijn nederlanstalig besturingsysteem? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 Probeer misschien eerst een andere driver te installeren en dan deze Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Glenn_ Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2008 Hey! Voor deze kaart die je hebt , zit deze NIET in deze update Laptopvideo2go heeft daarom het .inf bestandje aangepast en hier kan je het downloaden 1) Download het .inf bestandje 2) Zet het in je map waar je de bestanden hebt gedropt 3) Als je een melding krijgt van dat het bestand al bestaat : Kopieëren en vervangen nemen. 4) Draai de setup en het zou moeten werken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2008 (bewerkt) Hey!Voor deze kaart die je hebt , zit deze NIET in deze update Laptopvideo2go heeft daarom het .inf bestandje aangepast en hier kan je het downloaden 1) Download het .inf bestandje 2) Zet het in je map waar je de bestanden hebt gedropt 3) Als je een melding krijgt van dat het bestand al bestaat : Kopieëren en vervangen nemen. 4) Draai de setup en het zou moeten werken De setup werkt nu wel alleen hij installeert niets. Ik ga nu even systeemherstel doen om mijn driver terug te krijgen. Bewerkt: 9 december 2008 door Insomniac Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Glenn_ Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2008 Misschien is het programmatje GPU-Z nu wel handig? Daarop kan je zien of de update geinstalleerd is (bij version staat het dan) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.