djinada Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 (bewerkt) Hallo ik wil graag bij deze missies. Missie(s): Elizabeta Snow storm, Francis bij een missie dat je een donkere gozer moet vermoorden in een wijkje, En Playboy X wanneer je je nieuwie mobiel krijgt moet foto maken en dan hem vermoorden. Cheaten: nee Overig: Nop. Console:PC Djinada Bewerkt: 8 december 2008 door djinada
Preddy Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 Het is vooralsnog niet mogelijk onderling savegames uit te wisselen voor de PC, dus wellicht is het beter om er zelf aan te beginnen. Of -en zo ja wanneer- er een workaround voor komt valt niets zinnig over te zeggen, ga je erop wachten zou het nog wel eens zonde van de tijd zijn.
djinada Geplaatst: 9 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2008 Maar er is ook niks anders aan te doen ? Want zoals ik all in een andere post zei me ouders zijn gescheiden enzo.. En ik denk dan Rockstar denkt daar ook wel aan niks te doen ?
Recommended Posts