grasmanek94 Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 Hoi. Ik zit met een probleem met SA:MP de applicatie zelf namelijk waneer ik op "connect" click gebeurt er niets :/ en op mijn zusjes account kan ik SA:MP wel spelen met dezelefde files en zo.. ik heb SAMP 2.2 R3 maar da maakt niks uit.. en ik WIL NIET upgraden naar 2.X. Ik denk dat het een probleem is met de registry met HKEY_CURENT_USER ofzoiets... ik heb echt hulp nodig. het zou fijn zijn als iemand mij zegt welek registy samp gebreukt. opniuew installeren helpt niet en SA en SAMP... Groetjes Rafal. Reageren
Azer Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 Start singleplayer wel op onder jouw account? Tevens is het raadzaam om wel te updaten naar 0.2X Reageren
grasmanek94 Geplaatst: 9 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2008 (bewerkt) singleplayer start wel op. en als ik 2.X installeer dan krijg ik dezelefde problemen : / eh en nou krijg ik bij "connect" ook nog een foutmelding van een c++ library runtime ofzoiets... en op mijn zusjes account werkt alles perfect! :/ Bewerkt: 9 december 2008 door grasmanek94 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.