Jump to content

Problemen met spel


jeanlouise

Recommended Posts

Hallo, wanneer ik gta wil spelen is dit super traag.

Op can you run it .com is alles boven de ''recommend'' bijna alle balkjes zijn groen alleen bij

Video Card Driver Version (DirectX)

Your driver version number is: 7.15.11.7824

FYI: Your video card driver version is provided for your information, but it is not part of this analysis. But proper video card driver versions are important to the proper operation of your product.

zegt ie dat mijn videokaart driver versie te laag is ofzo en daarachter staat een button die me naar een site stuurt waar ik drivers kan downloaden alleen ik weet niet welke driver ik moet downloaden. Mijn driver is nu Nvidia GeForce 8600 GS

en dan bij Sound Card Driver Version zegt ie;

Your driver version number is: 6.0 FYI: Your sound card driver version is provided for your information, but it is not part of this analysis. But proper sound card driver versions are important to the proper operation of your product.

Kan iemand mij alsjeblieft helpen?

Met vriendelijke groet,

Vinnie

post-92672-1228767762_thumb.jpg

>>> Door SummerBase: Berichten samengevoegd. Voortaan kun je gewoon de begin post bewerken en een afbeelding toevoegen. :)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 73
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • zode67

    26

  • TaartJJ~!

    18

  • Limbolander

    4

  • jeanlouise

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

hejjlaa kann iemandd hier me komen h elpenn AUBB ..

ik ben gistere na school gta IV gaan halen en ik was egt zenuwachtig voor het te starten en k had cd1 dr in gestoke en ik heb sosial club geinstalleerd en toen stond er toen zo op gta iv pc your system is incompatible %P ikbegrijk het niet mijn pc heeft alles wat de spel kan open doen ????? mag ik zo snel mogelijk antwoord ,,

enn tot kijk :D X

post-103034-1228839860_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Zelfde Vdeo kaart als ik heb,

Krijg net ook te horen dat die kaart niet helemaal de juiste is...

Dus daar kun je problemen mee krijgen :(

edit: zie alleen dat jij meer MB hebt.. is dit standaard of heb jij op een of andere manier meer toegewezen gekregen (dit moest nlijk kunnen volgens die !@#$%^&*( mediamarkt

Bewerkt: door Joostlim
Link to comment
Delen op andere websites

Zelfde Vdeo kaart als ik heb,

Krijg net ook te horen dat die kaart niet helemaal de juiste is...

Dus daar kun je problemen mee krijgen :(

edit: zie alleen dat jij meer MB hebt.. is dit standaard of heb jij op een of andere manier meer toegewezen gekregen (dit moest nlijk kunnen volgens die !@#$%^&*( mediamarkt

http://www.microsoft.com/downloads/details...;displaylang=en

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...