jeanlouise Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 Hallo, wanneer ik gta wil spelen is dit super traag. Op can you run it .com is alles boven de ''recommend'' bijna alle balkjes zijn groen alleen bij Video Card Driver Version (DirectX) Your driver version number is: 7.15.11.7824 FYI: Your video card driver version is provided for your information, but it is not part of this analysis. But proper video card driver versions are important to the proper operation of your product. zegt ie dat mijn videokaart driver versie te laag is ofzo en daarachter staat een button die me naar een site stuurt waar ik drivers kan downloaden alleen ik weet niet welke driver ik moet downloaden. Mijn driver is nu Nvidia GeForce 8600 GS en dan bij Sound Card Driver Version zegt ie; Your driver version number is: 6.0 FYI: Your sound card driver version is provided for your information, but it is not part of this analysis. But proper sound card driver versions are important to the proper operation of your product. Kan iemand mij alsjeblieft helpen? Met vriendelijke groet, Vinnie >>> Door SummerBase: Berichten samengevoegd. Voortaan kun je gewoon de begin post bewerken en een afbeelding toevoegen. <<< Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 http://www.nzone.com/object/nzone_gtaiv_downloads.html Je moet kiezen voor de Vista 32-bit driver Reageren
jeanlouise Geplaatst: 8 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2008 Jammer, hij is er ietsje sneller op geworden. maar niet zoals ie hoort te draaien. terwijl mijn systeemijssen duidelijk voldoende zijn :S Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 GTA IV is op dit moment slecht geoptimaliseerd, ik heb ook een goed Quad Core systeem met een goede videokaart, maar ook mijn pc zou meer aan kunnen. Wellicht doet de aankomende patch hier wat aan. Reageren
zode67 Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Geplaatst: 9 december 2008 hejjlaa kann iemandd hier me komen h elpenn AUBB .. ik ben gistere na school gta IV gaan halen en ik was egt zenuwachtig voor het te starten en k had cd1 dr in gestoke en ik heb sosial club geinstalleerd en toen stond er toen zo op gta iv pc your system is incompatible %P ikbegrijk het niet mijn pc heeft alles wat de spel kan open doen ????? mag ik zo snel mogelijk antwoord ,, enn tot kijk X Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Geplaatst: 9 december 2008 Wat zijn je systeem specificaties? Reageren
W1ckeD Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Geplaatst: 9 december 2008 @zode67: Dan heb je Service Pack 1 voor Vista nodig. Reageren
zode67 Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Geplaatst: 9 december 2008 (bewerkt) dit zijn ze en is dit allemaal genoeg?? Bewerkt: 9 december 2008 door zode67 Reageren
zode67 Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Geplaatst: 9 december 2008 als ik een service pack1 moet hebben hoe moet ik dat doen ? Reageren
Joostlim Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Geplaatst: 9 december 2008 (bewerkt) Zelfde Vdeo kaart als ik heb, Krijg net ook te horen dat die kaart niet helemaal de juiste is... Dus daar kun je problemen mee krijgen edit: zie alleen dat jij meer MB hebt.. is dit standaard of heb jij op een of andere manier meer toegewezen gekregen (dit moest nlijk kunnen volgens die !@#$%^&*( mediamarkt Bewerkt: 9 december 2008 door Joostlim Reageren
Glenn_ Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Geplaatst: 9 december 2008 Zelfde Vdeo kaart als ik heb,Krijg net ook te horen dat die kaart niet helemaal de juiste is... Dus daar kun je problemen mee krijgen edit: zie alleen dat jij meer MB hebt.. is dit standaard of heb jij op een of andere manier meer toegewezen gekregen (dit moest nlijk kunnen volgens die !@#$%^&*( mediamarkt http://www.microsoft.com/downloads/details...;displaylang=en Reageren
jeanlouise Geplaatst: 9 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2008 Lol, blijkbaar gaat die n00b me topic overnemen en word het niet meer on-topic gehouden... :S Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Geplaatst: 9 december 2008 GTA IV is op dit moment slecht geoptimaliseerd, ik heb ook een goed Quad Core systeem met een goede videokaart, maar ook mijn pc zou meer aan kunnen. Wellicht doet de aankomende patch hier wat aan. Reageren
zode67 Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Geplaatst: 9 december 2008 @zode67: Dan heb je Service Pack 1 voor Vista nodig. BEDANKKTT VOOORR JE RAADT MAN KHB DE SERVICE PACK GEDAAN EN NU KAN K Die INstallere ....(l) EGT WAARRR HEEEELL BEDANKKKTTTTT!!!!!!(l) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.