Jump to content

Problemen met spel


jeanlouise

Recommended Posts

  • Reacties 73
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • zode67

    26

  • TaartJJ~!

    18

  • Limbolander

    4

  • jeanlouise

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

2+2=4 Het kan wel, maar er kunnen problemen met opstarten ontstaan omdat je waarschijnlijk dan 2 verschillenden merken zijn, het kan ook gewoon werken, maar ik heb mensen gezien waarbij de pc niet op wou starten omdat ze 2 verschillende merken geheugen hadden.

P.S. er zit een bewerk knop onderaan elke post, misschien handig? hoef je niet te dubbel/triple posten.

Link to comment
Delen op andere websites

je hebt een 32 bits besturingsysteem, dat betekend dat je maximaal 3,5 GB kan gebruiken.

Als je 2 x 2 GB koopt, en de andere 2 eruit haalt zal je op het maximale van 3,5 GB komen.

Als je echter die 2 erin laat en 1 x 2GB erbij koopt, kan het zijn dat je nieuwe geheugen een van de andere 2 geheugenbalkjes buitenspel gaat zetten. dat betekend als je bijvoorbeeld nu 2x 1 GB hebt, dat dan misschien door die 2 GB 1 van die 1 GB's buitenspel word gezet en dat heeft tot gevolg dat je slechts 3 GB kan gebruiken.

Dus als je het maximale uit je RAM geheugen wilt halen kan je het beste 2 x 2GB geheugen kopen van hetzelfde type en merk.

Link to comment
Delen op andere websites

Is er al een nieuwe patch uit? Of zijn er al andere oplossingen gevonden om gta IV normaal te laten werken? :S Mijn computer kan hem wel aan alleen hij is zo traag.... grtz

Hallo, wanneer ik gta wil spelen is dit super traag.

Op can you run it .com is alles boven de ''recommend'' bijna alle balkjes zijn groen alleen bij

Video Card Driver Version (DirectX)

Your driver version number is: 7.15.11.7824

FYI: Your video card driver version is provided for your information, but it is not part of this analysis. But proper video card driver versions are important to the proper operation of your product.

zegt ie dat mijn videokaart driver versie te laag is ofzo en daarachter staat een button die me naar een site stuurt waar ik drivers kan downloaden alleen ik weet niet welke driver ik moet downloaden. Mijn driver is nu Nvidia GeForce 8600 GS

en dan bij Sound Card Driver Version zegt ie;

Your driver version number is: 6.0 FYI: Your sound card driver version is provided for your information, but it is not part of this analysis. But proper sound card driver versions are important to the proper operation of your product.

Kan iemand mij alsjeblieft helpen?

Met vriendelijke groet,

Vinnie

Link to comment
Delen op andere websites

hejj :: m'n videokaart is nie genoeg voor gta 4 nvidia 8500gt hoe kan ik best mijn graphicsetting zetten weet iemand er iets van ?

Ik had eerst ook een 8500GT, heb alle settings al eens op minimum gezet met een lage resolutie, en nog bleef ie haperen. Het beste kun je een nieuwe videokaart kopen, want deze is echt te zwak...

Link to comment
Delen op andere websites

je hebt een 32 bits besturingsysteem, dat betekend dat je maximaal 3,5 GB kan gebruiken.

Als je 2 x 2 GB koopt, en de andere 2 eruit haalt zal je op het maximale van 3,5 GB komen.

Als je echter die 2 erin laat en 1 x 2GB erbij koopt, kan het zijn dat je nieuwe geheugen een van de andere 2 geheugenbalkjes buitenspel gaat zetten. dat betekend als je bijvoorbeeld nu 2x 1 GB hebt, dat dan misschien door die 2 GB 1 van die 1 GB's buitenspel word gezet en dat heeft tot gevolg dat je slechts 3 GB kan gebruiken.

Dus als je het maximale uit je RAM geheugen wilt halen kan je het beste 2 x 2GB geheugen kopen van hetzelfde type en merk.

je kan zowiezo maar 3.25gb ram gebruiken met een 32 bit bestuursysteem ( ja ook met vista ).

2x2gb of 4x1 gb maakt in feite niks uit, sommige zeggen wel dat 2x2 gb beter is, maar hier zijn verder geen bewijzen van.

Zelfde merk maakt nog niet zo heel veel uit, je moet gewoon dezelfde snelheden en latencys hebben dus beide CL4/CL5/CL6 of wat dan ook.

Link to comment
Delen op andere websites

hejj :: m'n videokaart is nie genoeg voor gta 4 nvidia 8500gt hoe kan ik best mijn graphicsetting zetten weet iemand er iets van ?

Ik had eerst ook een 8500GT, heb alle settings al eens op minimum gezet met een lage resolutie, en nog bleef ie haperen. Het beste kun je een nieuwe videokaart kopen, want deze is echt te zwak...

jaja das waar ikheb daar juist iets op youtube gezien als je de eerste op de laagste set en de volgende 2 op med en de volgende op low zet en de volgende settings on 20 behalve shadow op 0

ik heb het geprobeert en het is gelukt het gaat snel maar heeft geen klote van qualityt :(:(

Link to comment
Delen op andere websites

hejj :s:s als ik gta iv speel gaat het scherm zikzak hoekomt dat ? :s en soms gaat hezt weg dan komt het na paar minuten terug ?

je mag je probleem weleens wat duidelijker omschrijven..

ja oke sorry als ik het spel ope doe ga ik na buite uit de savehous en in eens word de scherm zikzak en dan als ik in een voertuig ga komt er rook uit de motor ? hoe komt dat ??

Link to comment
Delen op andere websites

hejj :s:s als ik gta iv speel gaat het scherm zikzak hoekomt dat ? :s en soms gaat hezt weg dan komt het na paar minuten terug ?

je mag je probleem weleens wat duidelijker omschrijven..

ja oke sorry als ik het spel ope doe ga ik na buite uit de savehous en in eens word de scherm zikzak en dan als ik in een voertuig ga komt er rook uit de motor ? hoe komt dat ??

kan iemand mijn vraag beantwoorden ??? :(:(

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb op youtube nog iemand met de zelfde probleem gevonden .... hier is de link http://nl.youtube.com/watch?v=70LBa-Oax9g&...feature=related

en kan iemand mij uitleggen wat dit betekent mijn engels is nie zo goed . When you are in the game minimize it.Then go to the folder where the game is installed.Delete the file named GTAIVGDF.dll(first create a backup.Then back in the game.If the camera problem i solved minimize the game again and return deleted file(backup).Back in the game and enjoy

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...