Jump to content

Problemen met spel

jeanlouise

Recommended Posts

• Reacties 73
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• zode67

26

• TaartJJ~!

18

• Limbolander

4

• jeanlouise

4

Top Posters In This Topic

Posted Images

hejj :: op gta 4 gaat m'n scherm zikzak, drunk screen hoe komt dat ??

Omdat je het spel illegaal gedownload hebt.

neenn ik heb het spel gekocht van de winkel dat drunk screen is daar na gebeurt ? :s:s k had het spel bijna uitgespeeld ? :(:(:(:(

Delen op andere websites

neenn ik heb het spel gekocht van de winkel dat drunk screen is daar na gebeurt ? :s:s k had het spel bijna uitgespeeld ? :(:(:(:(

umm, omdat je dronken bent?

Delen op andere websites

umm, omdat je dronken bent?

neen dat kan ook niet ,, want anders gaat de man zelf zikzak hier je mag het zien http://nl.youtube.com/watch?v=N-_pJBlnvXg

Delen op andere websites

het antwoord staat zelfs onder het filmpje "Get the FeD0r Crack!! It will fix this!" Ga lekker legaal doen koop hem je bent wel de enigste met drunken camera met legale versie... mischiem moet je ff je boekje die je bij de cd kreeg pakken en rockstar nl opbellen staat nummer wel in :7

Delen op andere websites

het antwoord staat zelfs onder het filmpje "Get the FeD0r Crack!! It will fix this!" Ga lekker legaal doen koop hem je bent wel de enigste met drunken camera met legale versie... mischiem moet je ff je boekje die je bij de cd kreeg pakken en rockstar nl opbellen staat nummer wel in :7

hmm dat kan ook wel eens bedankt voor je medewerking ;)

Delen op andere websites

• 2 weken later...

hey hallo, ben net nieuw hier en ik een probleem met GTA op de pc. M'n pc voldoet aan alle systeemeisen, maar het is echt gigantisch lelijk op m'n computer. de graphics zijn gewoon niet mooi, en soms zie ik niet eens de weg waarop ik rij. Ook de omgeving wordt pas laat zichtbaar enzo... Soms geeft ie ook een error met "out of video memory, please reboot your system". Nou heb ik niet zo veel verstand hiervan, en ik snap ook helemaal niet wat ik moet doen... is dit een bekend probleem? of ligt het toch aan m'n pc. BVD

Delen op andere websites

hey hallo, ben net nieuw hier en ik een probleem met GTA op de pc. M'n pc voldoet aan alle systeemeisen, maar het is echt gigantisch lelijk op m'n computer. de graphics zijn gewoon niet mooi, en soms zie ik niet eens de weg waarop ik rij. Ook de omgeving wordt pas laat zichtbaar enzo... Soms geeft ie ook een error met "out of video memory, please reboot your system". Nou heb ik niet zo veel verstand hiervan, en ik snap ook helemaal niet wat ik moet doen... is dit een bekend probleem? of ligt het toch aan m'n pc. BVD

Hey welkom op het forum :cya:

De error die je krijgt betekend dat je geen videogeheugen meer hebt, het zou handig zijn om toch maar eventjes je systeem specs hier te posten :Y

Het probleem met de textures, dat je de weg enz niet ziet is eenvoudig op te lossen door de patch te installeren.

Delen op andere websites

Hey welkom op het forum :cya:

De error die je krijgt betekend dat je geen videogeheugen meer hebt, het zou handig zijn om toch maar eventjes je systeem specs hier te posten :Y

Het probleem met de textures, dat je de weg enz niet ziet is eenvoudig op te lossen door de patch te installeren.

waar zijn die specs dan te vinden? ik heb zoals ik zei geen verstand van computers :D maar ik denk dat je m'n videokaart wilt weten, dat is ATI radeon X1950 GT heb ik net opgezocht.

En over die patches, die installeert die toch automatisch als je aangemeld bent bij live? ik heb iig wel die updates gedownload die ze aanboden.

iig bedankt voor je reactie

Delen op andere websites

Wat voor processor zit er in je computer? En hoeveel GB intern geheugen heb je?

25jjnmc.png

ik denk dat dit misschien wat extra's geeft, of heb je meer info nodig?

je PC voldoet niet aan de eisen, te weinig geheugen en een te zwakke grafische kaart.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...