TaartJJ~! Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 hejj :: op gta 4 gaat m'n scherm zikzak, drunk screen hoe komt dat ?? Omdat je het spel illegaal gedownload hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zode67 Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 hejj :: op gta 4 gaat m'n scherm zikzak, drunk screen hoe komt dat ?? Omdat je het spel illegaal gedownload hebt. neenn ik heb het spel gekocht van de winkel dat drunk screen is daar na gebeurt ? :s:s k had het spel bijna uitgespeeld ? :(:( Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 hejj :: op gta 4 gaat m'n scherm zikzak, drunk screen hoe komt dat ?? Omdat je het spel illegaal gedownload hebt. neenn ik heb het spel gekocht van de winkel dat drunk screen is daar na gebeurt ? :s:s k had het spel bijna uitgespeeld ? :(:( umm, omdat je dronken bent? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zode67 Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 hejj :: op gta 4 gaat m'n scherm zikzak, drunk screen hoe komt dat ?? Omdat je het spel illegaal gedownload hebt. neenn ik heb het spel gekocht van de winkel dat drunk screen is daar na gebeurt ? :s:s k had het spel bijna uitgespeeld ? :(:( umm, omdat je dronken bent? neen dat kan ook niet ,, want anders gaat de man zelf zikzak hier je mag het zien http://nl.youtube.com/watch?v=N-_pJBlnvXg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marcelvn Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 het antwoord staat zelfs onder het filmpje "Get the FeD0r Crack!! It will fix this!" Ga lekker legaal doen koop hem je bent wel de enigste met drunken camera met legale versie... mischiem moet je ff je boekje die je bij de cd kreeg pakken en rockstar nl opbellen staat nummer wel in Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zode67 Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 het antwoord staat zelfs onder het filmpje "Get the FeD0r Crack!! It will fix this!" Ga lekker legaal doen koop hem je bent wel de enigste met drunken camera met legale versie... mischiem moet je ff je boekje die je bij de cd kreeg pakken en rockstar nl opbellen staat nummer wel in hmm dat kan ook wel eens bedankt voor je medewerking Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 Heb je toevallig net het spel gepatcht? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marcelvn Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 graag gedaan hoor... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zode67 Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 Heb je toevallig net het spel gepatcht? wat is dat gepatcht?? xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FalQuer Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 hey hallo, ben net nieuw hier en ik een probleem met GTA op de pc. M'n pc voldoet aan alle systeemeisen, maar het is echt gigantisch lelijk op m'n computer. de graphics zijn gewoon niet mooi, en soms zie ik niet eens de weg waarop ik rij. Ook de omgeving wordt pas laat zichtbaar enzo... Soms geeft ie ook een error met "out of video memory, please reboot your system". Nou heb ik niet zo veel verstand hiervan, en ik snap ook helemaal niet wat ik moet doen... is dit een bekend probleem? of ligt het toch aan m'n pc. BVD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 hey hallo, ben net nieuw hier en ik een probleem met GTA op de pc. M'n pc voldoet aan alle systeemeisen, maar het is echt gigantisch lelijk op m'n computer. de graphics zijn gewoon niet mooi, en soms zie ik niet eens de weg waarop ik rij. Ook de omgeving wordt pas laat zichtbaar enzo... Soms geeft ie ook een error met "out of video memory, please reboot your system". Nou heb ik niet zo veel verstand hiervan, en ik snap ook helemaal niet wat ik moet doen... is dit een bekend probleem? of ligt het toch aan m'n pc. BVD Hey welkom op het forum De error die je krijgt betekend dat je geen videogeheugen meer hebt, het zou handig zijn om toch maar eventjes je systeem specs hier te posten Het probleem met de textures, dat je de weg enz niet ziet is eenvoudig op te lossen door de patch te installeren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FalQuer Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 hey hallo, ben net nieuw hier en ik een probleem met GTA op de pc. M'n pc voldoet aan alle systeemeisen, maar het is echt gigantisch lelijk op m'n computer. de graphics zijn gewoon niet mooi, en soms zie ik niet eens de weg waarop ik rij. Ook de omgeving wordt pas laat zichtbaar enzo... Soms geeft ie ook een error met "out of video memory, please reboot your system". Nou heb ik niet zo veel verstand hiervan, en ik snap ook helemaal niet wat ik moet doen... is dit een bekend probleem? of ligt het toch aan m'n pc. BVD Hey welkom op het forum De error die je krijgt betekend dat je geen videogeheugen meer hebt, het zou handig zijn om toch maar eventjes je systeem specs hier te posten Het probleem met de textures, dat je de weg enz niet ziet is eenvoudig op te lossen door de patch te installeren. waar zijn die specs dan te vinden? ik heb zoals ik zei geen verstand van computers maar ik denk dat je m'n videokaart wilt weten, dat is ATI radeon X1950 GT heb ik net opgezocht. En over die patches, die installeert die toch automatisch als je aangemeld bent bij live? ik heb iig wel die updates gedownload die ze aanboden. iig bedankt voor je reactie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 Wat voor processor zit er in je computer? En hoeveel GB intern geheugen heb je? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FalQuer Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 Wat voor processor zit er in je computer? En hoeveel GB intern geheugen heb je? ik denk dat dit misschien wat extra's geeft, of heb je meer info nodig? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2009 Wat voor processor zit er in je computer? En hoeveel GB intern geheugen heb je? ik denk dat dit misschien wat extra's geeft, of heb je meer info nodig? je PC voldoet niet aan de eisen, te weinig geheugen en een te zwakke grafische kaart. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.