marcelvn Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 (bewerkt) Ik heb een probleem met securom iemand een oplossing zodat ik geen error krijg als ik hem opstart? behalve wachten op de eerste patch?? alvast bedankt! Bewerkt: 8 december 2008 door marcelvn Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 We mogen je niet helpen, dit omzeilen is illegaal, op deze manier kun je de game zonder cd spelen en dat is illegaal. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marcelvn Geplaatst: 8 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 Edit heb bericht bewerkt zodat wat "legaaler" word Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joppie Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 En dan nog blijft het illegaal, het is trouwens ook niet echt legaler geworden... Het mag gewoon niet... Koop het spel gewoon. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 Alle aanpassingen aan de .exe van een game is illegaal, behalve als dit door R* word gedaan of andere Gamemaker waarvan de game is. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2008 Of je het spel nou wel of niet echt gekocht hebt, maakt niet uit. Het gaat erom dat wij niet willen helpen bij leden die hoogst waarschijnlijk een illegale versie hebben, want ik zou niet weten waarom Securom niet zou werken. Als je het wel gekocht hebt, dan is het erg vervelend voor je, maar ook dan kunnen wij je niet helpen. Vergeet niet dat iedereen dit kan lezen en we dus ook (indirect) hulp bieden aan de mensen die het wel illegaal hebben. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts