Jump to content

Welke browser gebruik jij?

Welke browser gebruik jij?  

164 leden hebben gestemd

1. 1. Welke browser gebruik jij?

• Internet Explorer
      28
    • Mozilla FireFox
      108
    • Opera
      1
    • Safari
      5
    • Google Chrome
      21
    • Anders, namelijk...
      2

Recommended Posts

• Reacties 155
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Limbolander

16

• Thundercover

6

• marcootje

6

• Sprunk

4

Geplaatst:

Ik gebruik al een lange tijd FireFox, maar sinds mijn iPod ben ik toch langzaam aan het overstappen op Safari. En nu ik een Leopard OS style op mijn XP heb ziet dat Safari er natuurlijk wel even super strak uit!

Geplaatst:

ik zie dat niet zoveel mensen (meer) internet exployer gebruiken.

ik dacht dat het wel veelgebruikte browser zou zijn.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb hier al eens gepost, maar ik wil het nogmaals zeggen + een andere mening;

Ik gebruik Safari, omdat die bij mij de snelste browser is. Eigenlijk moet ik ook Internet Explorer 8 gebruiken, maar ik had hem vandeweek geüpdated naar Internet Explorer 9. Sindsdien speelt hij 'SchoolWise' niet meer af... Dit programma is een taalprogramma voor Engels en Duits. Die werkt alleen op versie 8, maar ik kan de oude versie maar niet terug krijgen.

Maar verder gebruik in Internet Explorer nergens voor. Versie 9 heeft wel een leuke interface gekregen, maar qua snelheid is dat gewoon niet te doen bij mij...

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Ik heb hier al eens gepost, maar ik wil het nogmaals zeggen + een andere mening;

Ik gebruik Safari, omdat die bij mij de snelste browser is. Eigenlijk moet ik ook Internet Explorer 8 gebruiken, maar ik had hem vandeweek geüpdated naar Internet Explorer 9. Sindsdien speelt hij 'SchoolWise' niet meer af... Dit programma is een taalprogramma voor Engels en Duits. Die werkt alleen op versie 8, maar ik kan de oude versie maar niet terug krijgen.

Maar verder gebruik in Internet Explorer nergens voor. Versie 9 heeft wel een leuke interface gekregen, maar qua snelheid is dat gewoon niet te doen bij mij...

Ik gebruik ook SchoolWise maar bij mij doet die het wel. Je moet Internet Explorer gewoon in de compaliteitsmodus (geen idee hoe je het schrijft) instellen.

Geplaatst:

Ik gebruik Safari en Firefox, op Safari kan ik geen youtube kijken :S

Omdat Safari geen Flash ondersteunt? Probeer dan eens HTML5 modus aan te zetten in YouTube :)

Geplaatst:

Misschien moet er een nieuw onderwerp worden gestart? :bier:

Omdat deze uit 2008 stamt zullen veel mensen toen geen IE hebben gebruikt.

Nu misschien wel? Vanwege de nieuwe IE?

*Zelf ben gebruik ik FireFox hoor <3*

Geplaatst:

Je kan je stem wijzigen, dus ik zie geen reden voor een nieuw topic. Als leden nu een andere browser gebruiken, kunnen ze dat dus zelf wijzigen in de poll.

Ik ben nog altijd een fan van Firefox; ik kan mijn extensies echt niet meer missen. :$

Geplaatst:

Helemaal met TC eens.

Chroom is op zich zeker geen slechte, en komt op een 2e plaats. Maar er mist gewoon iets. Een stevige menubalk voor wat houvast, in plaats van afgeraffelde randjes.

IE8 of 9 is het inmiddels al, heb ik nog niet geprobeerd. Ben dat ook niet van plan, ik wacht eerst op FF 4.

Geplaatst:

Firefox heeft in versie 4 standaard ook geen 'stevige' menubalk meer. Ze gaan allemaal de kant van Chrome op. :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

gwn ie8 :puh: geen zin om een andere te downloaden, en de helft (andere browsers) werkt ook voor geen meter bij mij :puh:

binnenkort dus IE9.

Al Beta van gehad maar daar kon ik niks mee downloaden :( dus hopelijk als hij normaal uit is wel.

ohwja en het ziet er alemaal lekker strak uit en niet dat ronde gedoe alemaal hou ik niet van :puh:

Bewerkt: door proaz
Geplaatst:

Firefox heeft in versie 4 standaard ook geen 'stevige' menubalk meer. Ze gaan allemaal de kant van Chrome op. :puh:

Dan hou ik het bij 3.6. Wat tot nu toe overigens de beste browser aller tijden is in mijn ogen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...