Jump to content

Welke browser gebruik jij?

Welke browser gebruik jij?  

164 leden hebben gestemd

1. 1. Welke browser gebruik jij?

• Internet Explorer
      28
    • Mozilla FireFox
      108
    • Opera
      1
    • Safari
      5
    • Google Chrome
      21
    • Anders, namelijk...
      2

Recommended Posts

Geplaatst:

Firefox natuurlijk. Mede door de vele extensies en het veiliger surfen ben ik een aantal maanden geleden overgestapt, ik raad het dan ook ten zeerste aan. Ik denk dan ook dat we de komende tijd een stijging zien bij de keuze voor Firefox in deze poll.

• Reacties 155
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Limbolander

16

• Thundercover

6

• marcootje

6

• Sprunk

4

Geplaatst:

gebruik IE7 maar vindt de laadtijden lang

sinds gisteren google chrome geinstaleerd omdat ik het bij me oom mooi vond

het is een supersnelle browser maar jammer genoeg moet je zo veel plug-ins installeren

tot het perfect is dus tot alle plug-ins zijn geinstaleerd IE7 voor mij

Geplaatst:

De poll-resultaten zoals ze nu zijn (21 FF, 4 IE, 1 Chrome) zijn erg hoopgevend voor firefox, en dat is goed nieuws! :Y

Geplaatst:

Internet Explorer [ 5 ] ** [17.86%]

Mozilla FireFox [ 22 ] ** [78.57%]

Opera [ 0 ] ** [0.00%]

Safari [ 0 ] ** [0.00%]

Google Chrome [ 1 ] ** [3.57%]

Anders, namelijk... [ 0 ] ** [0.00%]

Ik Gebruik firefox, Nieuwste versie up to date.

Geplaatst:

Vooral FF 2.0.0.5

De nieuwste versie bevalt me niet, en heeft nog niet alle add-ons die ik per se wil gebruiken.

Als het snel moet of er filmpjes op staan of om een andere reden niet te zien is pak ik Chrome erbij. Chrome is aardig maar niet perfect. Een groot bezwaar vind ik Googleupdate.exe, en ik heb dan ook maatregelen genomen om dat uit te schakelen. Met een beetje zoeken valt er ook een versie van Chrome zonder Googleupdate te vinden.

Voor bepaalde Ideal betalingen moet ik IE7 gebruiken omdat met de andere browsers de koppeling van de transactie naar de Ideal afrekening niet werkt. Dat is vervelend. Ik vraag mij dan ook steeds weer af of de beheerders van zo'n website het zelf wel eens geprobeerd hebben...

Geplaatst:
Ik gebruik nog steeds IE7, gewoon omdat ik te lui ben om firefox te installeren :puh:

Firefox is makkelijker te installeren dan Internet Explorer hoor :Y

Geplaatst:

Firefox natuurlijk.

Alleen op Windows 7 gebruik ik gewoon Internet Explorer.

Maar gewoonlijk gebruik ik Firefox VEEL meer.

Trouwens ook leuk om te zien dat de meeste mensen daarvoor kiezen.

Geplaatst:
Ik gebruik nog steeds IE7, gewoon omdat ik te lui ben om firefox te installeren :puh:

Het is even makkelijk alleen een IE 7 installatie duurt langer en moet een keer rebooten, maar dat maakt de installatie ervaring er niet moeilijker erop alleen langer.

Persoonlijk gebruik ik nu meerdere browser Opera en IE thuis, Safari en IE op met werk, maar safari ga ik er af gooien en op mijn laptop ga ik een linux distro gooien en dan kijk ik wel wat ik krijg.

Geplaatst:

moet toch eens google chrome gaan proberen, maar wat zijn daar nu weer precies de voordelen van ten opzichte van bijvoorbeeld firefox?

Geplaatst:

Het is even makkelijk alleen een IE 7 installatie duurt langer en moet een keer rebooten, maar dat maakt de installatie ervaring er niet moeilijker erop alleen langer.

Persoonlijk gebruik ik nu meerdere browser Opera en IE thuis, Safari en IE op met werk, maar safari ga ik er af gooien en op mijn laptop ga ik een linux distro gooien en dan kijk ik wel wat ik krijg.

Niet alleen de installatie van IE7 is langzamer, ook IE7 zelf :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...