Jump to content

Welke browser gebruik jij?

Welke browser gebruik jij?  

164 leden hebben gestemd

1. 1. Welke browser gebruik jij?

• Internet Explorer
      28
    • Mozilla FireFox
      108
    • Opera
      1
    • Safari
      5
    • Google Chrome
      21
    • Anders, namelijk...
      2

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik gebruik logo_ie7.jpg, want firefox_tcm278-91198.jpg is een soort kopie/na-aaping van logo_ie7.jpg.

Ach ja,, windows is ook een na-aaping van Apple, dus dit is niet echt een argument denk ik...

Van Mac gestolen bedoel je... Ja dat is wel zo. Maar Windows was toendertijd (eerste PC's) veel goedkoper. Het werd massaal gekocht. En dat was de ondergang van Apple (bedrijf). Maar aangezien Microsoft zo aardig was om haar concurrent een beetje te steunen, heeft het Apple gered van haar faillisement (of iig d.m.v. geld gesteund).

En nu is Apple weer volop in gang en vooral in trek bij designers en de tv wereld etc.

• Reacties 155
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Limbolander

16

• Thundercover

6

• marcootje

6

• Sprunk

4

Geplaatst:

tja mensen zijn nu zo gewend aan windows, dat ze het maar blijven gebruiken, waaronder ik ook hoor, maar ik weet zelf ook donders goed dat Linux en Apple gewoon vele malen beter is, maar aangezien de mainstream aan programma's en games gewoon het makkelijkste via windows werken, blijf ik gewoon windows gebruiken. En tja het kost me toch niks.

Geplaatst:

Ik maak gebruik van Windows,

De meeste programma's, Hardware, Software etc. Is voor

merendeel bijna altijd alleen voor Windows, dit geld ook voor andere dingen.

Geplaatst:

volgens mij zit jij een beetje in het verkeerde topic? en het merendeel programma's is niet alleen voor windows tegenwoordig hoor, er zijn ook nog programma's die windows na doet als het ware, zodat je het op een andere OS zoals Linux ook gewoon kunt draaien.

Geplaatst:

volgens mij zit jij een beetje in het verkeerde topic? en het merendeel programma's is niet alleen voor windows tegenwoordig hoor, er zijn ook nog programma's die windows na doet als het ware, zodat je het op een andere OS zoals Linux ook gewoon kunt draaien.

Virtual PC ;)

Geplaatst:

ik heb altijd het gevoel, dat als je nooit IE gebruikt, en het dan weereens gebruikt, het echt zo verschrikkelijk traag is, misschien komt dat omdat ik nog ie 6 heb en het dus nooit update..

Geplaatst:
ik heb altijd het gevoel, dat als je nooit IE gebruikt, en het dan weereens gebruikt, het echt zo verschrikkelijk traag is, misschien komt dat omdat ik nog ie 6 heb en het dus nooit update..

dat is dan weer niet slim...sommige programma's op je computer gebruiken internet explorer om bestanden van het internet af te halen, en ook vooral de exploit die deze week was gevonden maakt het gebruiken van verouderde versie gevaarlijk. De kans is klein dat je hiermee problemen gaat krijgen, als je een goede virusscanner hebt, maar voorkomen is nog altijd beter dan genezen. Dus: ookal gebruik je op windows internet explorer nooit, toch altijd de versies bijhouden.

mvg

Marco

Geplaatst:

ik gebruik mozilla firefox!vroeger gebruikte ik internet explorer maar toen ontdekte ik : firefox! :D

firefox is echt top :tu: beter dan al de rest dat erbij staat! :tu:

go firefox :dans: :dans:

Geplaatst:

dat is dan weer niet slim...sommige programma's op je computer gebruiken internet explorer om bestanden van het internet af te halen, en ook vooral de exploit die deze week was gevonden maakt het gebruiken van verouderde versie gevaarlijk. De kans is klein dat je hiermee problemen gaat krijgen, als je een goede virusscanner hebt, maar voorkomen is nog altijd beter dan genezen. Dus: ookal gebruik je op windows internet explorer nooit, toch altijd de versies bijhouden.

mvg

Marco

Daar zit wat in inderdaad, updaten kost niks dus zal het even doen voor de zekerheid

Geplaatst:

Op mijn eigen PC heb ik FF, gewoon omdat hij fijner en sneller is. Ook de spellingcontrole is erg handig, en dat heeft IE niet..

Geplaatst:

Blijkbaar hebben de Firefox-gebruikers nog nooit met Internet Explorer gewerkt, want met IE heb je ook tabbladen. Ik gebruik nu Firefox, ik had IE, maar de 'verzenden; niet verzenden'-berichten was ik beu. Ik heb m'n Firefox getweakt, en nu gaat hij véél sneller. :)

Geplaatst:
Blijkbaar hebben de Firefox-gebruikers nog nooit met Internet Explorer gewerkt, want met IE heb je ook tabbladen. Ik gebruik nu Firefox, ik had IE, maar de 'verzenden; niet verzenden'-berichten was ik beu. Ik heb m'n Firefox getweakt, en nu gaat hij véél sneller. :)

ja IE heeft firefox gewoon compleet na-geaapt met die klikbare favorites wat vroeger ook niet was, en die tabbladen..

Geplaatst: (bewerkt)

ja IE heeft firefox gewoon compleet na-geaapt met die klikbare favorites wat vroeger ook niet was, en die tabbladen..

Ze krijgen nu ook eindelijk add-ons met IE 8.

Ik heb het geprobeerd maar het werkt voor geen meter aangezien ze gewoon met EXE's werken en niet met een eigen add-on extensie (bijv. FF heeft dus .xpi).

Het is dus niet ingebouwd, wat veel handiger zou zijn...

Bewerkt: door Dvt
Geplaatst:

Ze krijgen nu ook eindelijk add-ons met IE 8.

Ik heb het geprobeerd maar het werkt voor geen meter aangezien ze gewoon met EXE's werken en niet met een eigen add-on extensie (bijv. FF heeft dus .xpi).

Het is dus niet ingebouwd, wat veel handiger zou zijn...

Tja windows doet nu eenmaal graag moeilijk

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...