Jump to content

Welke browser gebruik jij?


Thundercover

Welke browser gebruik jij?  

164 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke browser gebruik jij?

    • Internet Explorer
      28
    • Mozilla FireFox
      108
    • Opera
      1
    • Safari
      5
    • Google Chrome
      21
    • Anders, namelijk...
      2


Recommended Posts

  • Reacties 155
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Limbolander

    16

  • Thundercover

    6

  • marcootje

    6

  • Sprunk

    4

zou niet weten waarom je 2 browers zou gebruiken, op die paar dingen na waarvoor je IE moet gebruiken.

Er zijn nog altijd websites die alleen met IE werken. Maar dat kan je oplossen door bij Firefox de extensie IE Tab te installeren. Dan kan ie bepaalde websites in IE-modus laden.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom kan je in de poll maar op een ding stemmen?

Want op Vista gebruik ik IE, en op XP gebruik ik Firefox en als ik mail check IE.

>>> Door Thundercover: Zoals ik al eerder zei: "Mocht je regelmatig meerdere gebruiken, dan kies je de browser uit die je net iets meer dan de andere gebruikt of de browser die je het beste vindt."<<<

Link to comment
Delen op andere websites

zou niet weten waarom je 2 browers zou gebruiken, op die paar dingen na waarvoor je IE moet gebruiken.

Er zijn nog altijd websites die alleen met IE werken. Maar dat kan je oplossen door bij Firefox de extensie IE Tab te installeren. Dan kan ie bepaalde websites in IE-modus laden.

he?

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom kan je in de poll maar op een ding stemmen?

Want op Vista gebruik ik IE, en op XP gebruik ik Firefox en als ik mail check IE.

>>> Door Thundercover: Zoals ik al eerder zei: "Mocht je regelmatig meerdere gebruiken, dan kies je de browser uit die je net iets meer dan de andere gebruikt of de browser die je het beste vindt."<<<

Erm.. je kunt met firefox ongeveer overal komen waar je met internet explorer ook kan komen, dus ook op je mail? ^_^

Er zijn volgens mij maar 2 dingen waarvoor je Internet Explorer MOET gebruiken:

- De download-site, gedeelte van windows, van microsoft

- Websites van noob-webmasters die denken dat IE "The Best" is, dus de site voor de anderen blokkeren :duh:

En op die 2e kom je nooit :puh: (normale mensen dan)

Bewerkt: door marcootje
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik gebruikte altijd firefox omdat die een stuk sneller als IE was, en heb nu eens Google's Chrome geprobeerd, en ik moet zeggen dat die echt rete snel is gewoon, je drukt ergens op en seconde later is de gehele pagina geladen, gewoonweg weer een stuk sneller als firefox, en lekker makkelijk in gebruik, Chrome is net IE en Firefox in een, werkt gewoon heerlijk. Zeker een aanrader.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gebruikte altijd firefox omdat die een stuk sneller als IE was, en heb nu eens Google's Chrome geprobeerd, en ik moet zeggen dat die echt rete snel is gewoon, je drukt ergens op en seconde later is de gehele pagina geladen, gewoonweg weer een stuk sneller als firefox, en lekker makkelijk in gebruik, Chrome is net IE en Firefox in een, werkt gewoon heerlijk. Zeker een aanrader.

Ik zal die eens proberen :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...