Jump to content

Welke browser gebruik jij?

Welke browser gebruik jij?  

164 leden hebben gestemd

1. 1. Welke browser gebruik jij?

• Internet Explorer
      28
    • Mozilla FireFox
      108
    • Opera
      1
    • Safari
      5
    • Google Chrome
      21
    • Anders, namelijk...
      2

Recommended Posts

• Reacties 155
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Limbolander

16

• Thundercover

6

• marcootje

6

• Sprunk

4

Geplaatst:

Firefox :)

Update: Ik gebruik nu Google Chrome :)

>>> Door Thundercover: Voor zulke dingen kan je gewoon je bericht aanpassen in plaats van een nieuwe te plaatsen. Berichten samengevoegd.<<<

Geplaatst:

Ik gebruik op het moment Google Chrome, en ik merk dat deze vaak toch iets sneller is dan Firefox. Maar ik blijf toch bij Firefox denk ik, want de Add-ons zijn toch wel heel handig.

Geplaatst:

Ik gebruik Firefox, echt heel handig die add-ons, spellingcontrole etc.

Internet Explorer is daarin tegen veel slomer en heeft weinig toevoegingen.

Google chrome heb ik een keer geprobeerd, maar omdat hij nog in de beta fase is zijn er weinig mogelijkheden.

Grtz RD :cya:

Geplaatst:
Mozilla Firefox...

Zit dat ook op een nieuwe, moderne laptop?

Of moet je het dan downloaden?

Moet je gewoon downloaden, en dat is niet zo moeilijk. Gewoon Firefox intikken op Google en het eerste pagina openen, en dan gewoon downloaden :) Zo simpel is het :clown:

Geplaatst:
Ik gebruik op het moment Google Chrome, en ik merk dat deze vaak toch iets sneller is dan Firefox. Maar ik blijf toch bij Firefox denk ik, want de Add-ons zijn toch wel heel handig.

ja google chrome is ook erg snel, maar firefox eigenlijk net zo snel + firefox heeft chille add-ons, ben zelf ook weer naar firefox gegaan ^^

Geplaatst:
Mozilla Firefox...

Zit dat ook op een nieuwe, moderne laptop?

Of moet je het dan downloaden?

Met Windows moet je hem downloaden, bij Linux (bijvoorbeeld Ubuntu) zit hij er standaard in.

Ik gebruik overigens Firefox. Firefox > (Alle browsers)2. Vanwege Add-ons, thema's en het feit dat het gewoon geweldig werkt.

Geplaatst:

Volgens mij was ik de 100ste stemmer. ^_^

Ik gebruik op mijn MacBook Firefox vanwege het gebruikersgemak, de bladwijzers op z'n smalst aan de linkerzijde vind ik heerlijk, en vanwege de add-ons. Met een adblocker worden ale advertenties verwijderd, wat een veel rustiger beeld geeft. Alleen voor deze site is die uitgeschakeld, want volgens de forumregels mag je geen advertenties blokkeren. :N

Een enkele site werkt niet helemaal goed met Firefox en dan gebruik ik de standaard Safari.

Geplaatst:

Hahaha, net of iemand er achter komt dat je de advertenties blokt. Ik gebruik zelf trouwens Firefox 3 op Windows 7. De Internet Explorer die daar in zit werkt trouwens niet goed, dus veel keus heb je niet :puh: . Maar ik ben al jaren een tevreden Firefox gebruiker. Het voelt allemaal stukken stabieler aan dan IE. Waardoor het komt weet ik ook niet.

Geplaatst:

ook ik gebruik Firefox,

dat is gekomen omdat ik niet meer in BD kon posten via IE :S

en heeft 2fast{0} Firefox aan mij voor gesteld en die doet het prima :)

Geplaatst:
Hahaha, net of iemand er achter komt dat je de advertenties blokt.

Het is mij meerdere malen overkomen, dat een site mij verzocht om de adblocker uit te schakelen. Op de een of andere manier is het dus te controleren.

De ads op dit forum vallen wel mee, dus ik heb er geen moeite mee om ze hier toe te laten.

Geplaatst:

Ik zelf gebruik nu vaak Firefox maar soms ook IE omdat ik soms veel problemen heb met Firefox.

Vastlopen, plots zomaar uitvallen, verzend-meldingen, herinitialiseerd meldingen, witte pagina's tijdens het laden van websites en zo van die dingen. Maar als je daar niet aan denkt is hij wel goed ^_^ .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...