Jump to content

Welke browser gebruik jij?


Thundercover

Welke browser gebruik jij?  

164 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke browser gebruik jij?

    • Internet Explorer
      28
    • Mozilla FireFox
      108
    • Opera
      1
    • Safari
      5
    • Google Chrome
      21
    • Anders, namelijk...
      2


Recommended Posts

Ik zelf gebruik nu vaak Firefox maar soms ook IE omdat ik soms veel problemen heb met Firefox.

Vastlopen, plots zomaar uitvallen, verzend-meldingen, herinitialiseerd meldingen, witte pagina's tijdens het laden van websites en zo van die dingen. Maar als je daar niet aan denkt is hij wel goed ^_^ .

update firefox eens of herinstalleer het? want dat is wel heel erg raar

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 155
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Limbolander

    16

  • Thundercover

    6

  • marcootje

    6

  • Sprunk

    4

Ik zelf gebruik nu vaak Firefox maar soms ook IE omdat ik soms veel problemen heb met Firefox.

Vastlopen, plots zomaar uitvallen, verzend-meldingen, herinitialiseerd meldingen, witte pagina's tijdens het laden van websites en zo van die dingen. Maar als je daar niet aan denkt is hij wel goed ^_^ .

update firefox eens of herinstalleer het? want dat is wel heel erg raar

Ik heb firefox al eens opnieuw geïnstalleerd, ik heb het ook eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en niets hielp.

Het zou me verbazen, maar misschien ligt het aan mijn computer, want die flipt soms ook.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb firefox al eens opnieuw geïnstalleerd, ik heb het ook eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en niets hielp.

Als je een programma verwijderd hebt, blijven soms de instellingen bewaard. Het wil dan wel eens helpen om alles van dat programma te verwijderen voordat je het opnieuw installeert.

Gebruik de zoekfunctie om alles van Firefox en Mozilla te vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Normaal gebruik ik altijd FireFox. Omdat ik dat gewoon een betrouwbare en fijne webbrowser vind.

Maar sinds kort heb ik Google Chrome gedownload en geïnstalleerd. Ik vind het echt een vette browser. Misschien dan geen Add-Ons, maar die gebruik ik bij FireFox anders ook nooit. Een mooi, simpel design doet 't hem voor mij. Ook vind ik hem snel genoeg en ben van plan om er nog talloze uren, maanden (jaren?) mee te surfen. ^_^

paul007 :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Firefox,Opera,Internet explore,Maar voor namelijke Gebruik ik firefox die is het beste,

Opera is mooi maar ik gebruik die al voor wat anders ik hem graag dingen gescheiden.

Internet Explore is voor sommige site handiger,

Maar de meeste site werken beter op firefox plus firefox ouder versie die kon al dingen die pas de laaste internet explore ken.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou ja, ik gebruik FF het meest, maar Safari en Chrome ook hoor. Safari vind ik wel fijn, Chrome is ook goed met snelheid, en de startpagina en nog wel meer, maar FF ben ik wel gewend, lekker groot, skins, snel. :tu: Alleen voor Eredivisie Live als ik samenvattingen wil kijken gebruik ik IE, dat kan alleen daarmee.

Bewerkt: door Gtaboy107
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Ik ben sinds kort toch weer overgegaan tot Firefox. Voor m'n gevoel is die weer een stuk sneller geworden maar dat kan aan mij liggen. Google Chrome begon me te vervelen en die startpagina die er inzat beviel me niet. Ik weet dat je daar zo'n soort add-on voor kan installeren maar daar heb ik me niet in verdiept. Nu heb ik Firefox met zo'n leuke 'persona' als ik het goed heb, met bloemetjes enzo haha

Cheers :bier:

paul007

Link to comment
Delen op andere websites

FireFox uiteraard.

Veel leuke thema's en add-ons. Die Web Developer toolbar zou ik niet meer kunnen missen. :bier:

IE en Chrome gebruik ik alleen om CSS, JavaScript en PHP te testen op browser compatibiliteit.

Bewerkt: door Big Boss
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...