Jump to content

Welke browser gebruik jij?


Thundercover

Welke browser gebruik jij?  

164 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke browser gebruik jij?

    • Internet Explorer
      28
    • Mozilla FireFox
      108
    • Opera
      1
    • Safari
      5
    • Google Chrome
      21
    • Anders, namelijk...
      2


Recommended Posts

  • Reacties 155
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Limbolander

    16

  • Thundercover

    6

  • marcootje

    6

  • Sprunk

    4

IE7, start een stuk sneller dan FF, veel sneller dan FF pagina's sneller weergeeft.

Verder heb ik IE7 pro eroverheengegooid waardoor je ook gadgets, spellingscontrole, adblockers enzovoort kunt gebruiken zonder dat het enorm veel geheugen gebruikt en traag wordt.

Als ik met webdesign bezig ga is het anders. Dan gebruik ik hoofdzakelijk FF (heeft zo'n handige plugin én weergeeft de pagina's een stuk beter dan IE) en IE om te controleren of de miljoenen IE gebruikers de pagina ook goed zien. Chrome vind ik ook top, maar om een of andere reden gebruik ik die toch nooit. Over rotte appels ga ik niet beginnen..

Link to comment
Delen op andere websites

Kwam ik toevallig tegen en ik dacht dat het wel interessant was voor jullie. :puh:

http://tweakers.net/nieuws/68202/firefox-verslaat-ie9-en-chrome-bij-hardware-acceleratie.html

Vergeet niet dat bij sommige mensen IE9 bijv veer langzamer opstart als Chrome of FireFox en weer bij andere start IE9 weer sneller op als Chrome of FireFox. Ik weet eigelijk niet waardoor dat komt :o

Link to comment
Delen op andere websites

Kwam ik toevallig tegen en ik dacht dat het wel interessant was voor jullie. :puh:

http://tweakers.net/nieuws/68202/firefox-verslaat-ie9-en-chrome-bij-hardware-acceleratie.html

Vergeet niet dat bij sommige mensen IE9 bijv veer langzamer opstart als Chrome of FireFox en weer bij andere start IE9 weer sneller op als Chrome of FireFox. Ik weet eigelijk niet waardoor dat komt :o

Maar niemand gebruikt IE9 :D Het is nog een beta preview van MS.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

FireFox natuurlijk. Houd je van snelheid, minder spyware, en veel add-ons. Dan zit je met FireFox helemaal goed.

Ben je toch meer fan van wachten, re-boots en wel of niet verzenden meldingen, gebruik dan IE. :7

100% agree.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

ik gebruik internet explorer 5.5 neemt heel weinig ram in gebruik :D:D:D

Maar is zo lek als een vergiet

Ik gebruik zelf opera, heeft als 1 van de weinige browsers nog een dropdown list, heeft standaard muisgestures inbegrepen en ondanks dat er vrijwel geen site ondersteuning voor biedt wordt elke site fatsoenlijk en bruikbaar weergegeven, heel af en toe zit er nog een klein foutje in maar dat is dan geen ramp

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...