metal_wario Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 (bewerkt) Nou ik zat net effe wat te kloten en... je een kan dus een eigen site maken Hoe? 1.Ga hier naar toe -:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV\pc\html 2.Maak een eigen map zoals www.hallo.nl 3.En kopieer er een .whm bestand in (van een anderen map zoals www.freejames.org. Ik weet niet hoe .whm in elkaar zit maar een .whm bestand kopiëren van een andere site lukt wel 4.Dan ga naar een TW@ toe en type de naam van je site in. Als iemand weet hoe de .whm in elkaar zit dan post het alsjeblieft. Bewerkt: 8 december 2008 door metal_wario Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2008 Haha dat zou vet zijn! Kan iemand dit ff testen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tjerk Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2008 Haha dat zou vet zijn! Kan iemand dit ff testen? Ik heb het getest, en het werkt Screens posten heeft geen zin, want als je eenmaal op die site bent, verdwijnt de url. Maar dit is een mooie kans voor modders om uit te zoeken hoe dit bestand werkt! Ik ben benieuwd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2008 Cool, dus je kan gewoon je eigen text erneer zetten ofzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pemp Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2008 Ja, maar dan moet wel iemand op het forum weten hoe een .whm bestand in elkaar zit. Leuk gevonden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2008 Over een tijdje zouden er vast wel modders zijn die een leuk tooltje maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
metal_wario Geplaatst: 9 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 december 2008 Over een tijdje zouden er vast wel modders zijn die een leuk tooltje maken Ik hoop het. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 ik hoop dat ook! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.